суботу, 30 січня 2016 р.


Основа маркетингових прийомів знаходить своє застосування у різних сферах нашого життя. Маркетинг – унікальна річ, що базується на основі попиту, пропозиції та задоволення потреб. Зізнайтеся, кожен випускник мріє про престижну роботу у солідній компанії. Базові знання з маркетингу та їх вдале застосування допоможуть запропонувати роботодавцеві «унікальний товар» у Вашій особі, від якого він просто не зможе відмовитись.



Основною проблемою ринку праці, як і бізнесу, є конкуренція. Часто сотні кандидатів, зі схожими даними, претендують на одне вакантне місце. Ваша мета, щоб вибір роботодавця пав на Вашу сторону. Спробуйте уявити, що Вам необхідно придумати вдалу рекламу для успішної реалізації товару, а товар – це Ви. Продумайте, які з Ваших особистих якостей стануть у нагоді потенційному роботодавцеві, сприятимуть розвитку компанії чи мотивуватимуть колектив. Подайте їх під вишуканим соусом, оздобивши вдалими прикладами зі свого досвіду. Роботодавець повинен зрозуміти, що без Ваших виняткових здібностей йому вже не впоратись. Але не перегніть палицю, реально оцінюйте свої можливості.

Прорекламуйте себе роботодавцеві,
дайте зрозуміти, що без Ваших
виняткових здібностей йому не обійтись.


Готуючись до зустрічі, спробуйте дізнатися про омріяне місце роботи трохи більше інформації ніж лежить на поверхні айсбергу, детальніше ознайомтеся з діяльністю організації. А при нагоді обов’язково здивуйте роботодавця своєю глибокою обізнаністю, спробуйте перевершити його очікування.

Фахівці порівнюють пошук роботи з вдалою рекламою. Мало віднайти цікаву ідею, влучно сформулювати лозунг та підготувати привабливу картинку. Якщо не приділити достатньо уваги каналам просування, вся робота може так і не потрапити на очі свого адресата. Щоб Вас помітили, використовуйте якомога більше каналів – спеціалізовані сайти, соцмережі, блоги та ін..

Приступивши до пошуку роботи, Ви виконуєте одразу дві ролі: з одного боку пропонуєте розглянути Ваші послуги, з іншого – самі обираєте, де краще реалізувати свій потенціал. Роботу за фахом Вам може запропонувати безліч організацій. Тому, маючи справу з кожною окремо, враховуйте цільову аудиторію. Важливо говорити з роботодавцем на одній мові й адаптувати комплекс своїх вмінь і навичок під потреби кожної окремої компанії. Головне – не втрачати віри. Пам’ятайте, кожне старання завжди знаходить свою винагороду.

Всі вищезазначені поради побудовані на основі простих маркетингових стратегій. Застосовувати ті чи інші прийоми на практиці, протягом трьох тижнів, навчатимуть кращі фахівці своєї справи у проекті «MarketingSchool 2016», організованого на базі Центру кар’єрного розвитку STUD-POINT.       

Автор: Анастасія Чорногор

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації