середу, 3 лютого 2016 р.




Маркетинг відіграє важливу роль у сучасному житті. В епоху «інформаційного буму» нас на кожному кроці переслідує безліч рекламних пропозицій. Так чи інакше, кожен із нас є частиною величезного механізму, що базується на ринкових відносинах. Ми щоденно створюємо попит, формуємо пропозиції, намагаємося задовольнити власні та чужі інтереси. Набуття знань у напрямку маркетингових досліджень набуло чималого поширення серед студентів і випускників ВУЗів.


Всіх бажаючих отримати або вдосконалити свої знання у сфері маркетингу компанія “STUD-POINT” запрошує відвідати «Marketing school2016». Це щорічний проект для активної молоді, що складається з 25 тренінгів від досвідчених фахівців провідних компаній України та практичних завдань для здобуття необхідних навичок.  Серед спікерів проекту: Юрій Ніколаєв (директор департаменту продажу All.biz), Наталія Гончаренко (засновник компанії "Салонний маркетинг"), Катерина Одарченко (президент Інституту Демократії та Розвитку «PolitE»), Віталій Ткаченко (директор з маркетингу WOG) і багато інших. Вони готові ділитися своїм досвідом з молодими спеціалістами та давати відповіді на будь-які запитання. Для закріплення теоретичних знань, учасники проекту отримають для розв’язання реальні кейси. А на закритті проекту буде визначено 20-ку найкращих, що можуть розраховувати на працевлаштування у провідних маркетингових компаніях.

Протягом трьох тижнів 55 учасників Школи маркетингу (з них 25 переможців попереднього конкурсу на грантових засадах) матимуть можливість:  
- отримати спеціальні матеріали і методики від кращих спікерів;
- ознайомитися з новими напрямками розвитку маркетингу;
- розглянути приклади готових рішень, ідей, пропозицій, що підтверджуються досвідом та глибокими знаннями;
- здобути нові знайомства та одержати сертифікат про закінчення навчання;
- зарекомендувати себе і, цілком вірогідно, знайти роботу.  

Випускники Школи маркетингу стають затребуваними спеціалістами на ринку праці. Здобувши актуальні знання, що ґрунтуються на свіжій інформації, практичні навики та безцінний досвід, вони отримують більше шансів працювати у найвідоміших українських та міжнародних компаніях.

Проект «Marketing school 2016» проводиться на базі КНЕУ ім. В. Гетьмана з 8 по 26 лютого. Бажаємо всім успіхів та продуктивного навчання!

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації