середу, 1 лютого 2017 р.

Серія 2. Бездипломний дизайн

Вектор, дедлайн, летерінг, DPI - хіба вживаєте ви ці слова щодня? 
Для героїні другої серії, 17-річної Валерії,  ці слова не перший рік є щоденними.
Як у такомі віці можна пробитися у світ графічного дизайну без диплома?

Леро, коли ти зрозуміла, що хочеш стати дизайнером?
Коли зрозуміла, що ідеї здатні змінювати світ. І так, дизайн правда врятує світ :)
Ну а взагалі все почалося дуже звичайно. Спочатку мені просто подобалося малювати, цим я займалася ще з дуже раннього віку. Далі я стала вчитися в ліцеї мистецтв. Назва говорить сама за себе. Саме тут я подивилася на творчість під іншим кутом.

Тобто ти навчалася малюванню, але не дизайну? І як рука потягнулася до Photoshop? Так, від нас вимагали придумувати композиції на різні теми, було багато конкурсів. Потрібно було висловити ідею чи думку за допомогою невеликої кількості засобів і величезних обмежень. Мені подобалися саме такі «дрібні» прикольні штуки.
І одного разу (мені було приблизно 15 років) до  нашого вчителя прийшов його колишній учень. Він займався  графічним дизайном. І заодно показав свої роботи. Він теж працював з цими «дрібними» штуками (логотипами). Вони мене дуже здивували, особливо логотипи (виявляється такий маленький знак, може розповісти величезну історію про цілу корпорацію і бути її обличчям). Він просто показав, що робить, своє портфоліо і ось цим я зацікавилася. І це мене ще більше зміцнило в своєму рішенні стати дизайнером.
А як ти шукала роботу? Що запитували?Диплом потрібен був?
Говорила знайомим, що я дизайнер, говорила всім, що я вам потрібна :)
Сарафанне радіо справді працює. Якщо твоя робота сподобалася одній людині він порадить тебе іншим, а ті третім і так далі.
Питали досвід, і де працювала, і що робиш. Деякі нічого не питали, а відразу писали завдання (після того як бачили портфоліо). Головне портфоліо! В першу чергу дивляться на те, що ти можеш.
Та й зараз уже всім відомо, що диплом дизайнера в більшості випадків не потрібний. Студії дизайну його не просять. Бо що про вас скаже ваш диплом? Де підтвердження слів на папірці? Деякі фірми вимагають диплом, але без портфоліо ти не потрапиш нікуди навіть з 3 червоними дипломами.


А як ти розвиваєш свої навички?
Практика, практика і ще раз практика. Багато дивлюся на інші роботи. І, звичайно, література.

А яка література? Які  уроки / канали ти дивишся?
Більше цікаві книги про шрифти, граф дизайн, естетику, веб.
Годинами можу зависати на сайті студії Артемія Лебедєва або Sagmeister & Walsh дивишся і розумієш, люди реально розуміють як зробити круто. Зрозуміло Behance.
Ютуб часто дивлюся, наприклад, недавно дивилася саміт Digital Branding. Тут не суха теорія, а реальні історії про робочі прийоми з прикладами. Раджу!

Дякую, Леро, за розмову та поради.  Чекайте третю серію, а про бездипломний SMM можна почитати у першій серії.


Автор 
Оля Пташка



0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації