четвер, 16 лютого 2017 р.

Цей матеріал не просто про життя без диплому, це про професію HR. Хто може сказати напевно, чим вони займаються і хто вони такі? Ми відкриємо незвідані сторони цієї професії та розкажемо, як влаштуватися на роботу HR без диплому. Нас супроводжуватиме рекрутер,  HR,  кар'єрний консультант Наталія Костенко.

Наталко, розкажи про себе. Ким працюєш, на кого навчаєшся?
Навчаюся я у лінгвістичному університеті на англійській філології. Працювала HR, але більше мені подобається рекрутинг.
Тобто це веселе заняття по підбору персоналу в штат компанії, або під замовлення клієнта.

Як ти прийшла у цю сферу? Який був перший крок?
Влітку перед четвертим курсом треба було вирішувати ким же я буду.  Пізніше почала аналізувати,  де може знадобитися англійська. Мій знайомий філолог одного разу сказав: ”Рекрутерство - це єдина дирка для  філолога, куди можна потрапити”.

Яким був перший крок?
У мене є захопливе хобі - дивитися дайджести подій, це можливість розширити кругозір і дізнатися те,що ти ще не знаєш. І от в одному з дайджестів  я побачила подію - HR-школу від STUD-POINT. Я просто чудом в останню мить потрапила на грантове місце школи. Це і був мій перший крок.

Чи змінилося твоє сприйняття професії HR на школі?
Так, безумовно! Очманіла на  другий день,  наскільки це класно та цікаво. Ти вживаєшся у ролі різних людей: з одного боку тобі потрібно бути серйозною людиною, яка буде вести документацію. З іншого боку, ти маєш бути творчим: створити гарну атмосферу в колективі, проводити тімбілдінги, бути наполовину психологом, що втішить і настановить співробітника, і наполовину актором, що вживатиметься в інші професії.

HR - як Шива має багато рук...А як щодо рекрутера? Чи там теж поєднуються такі іпостасі?
Коли ти стаєш рекрутером, ти маєш працювати в одній сфері. Ти шукаєш тих, хто вирощує кукурудзу - ти маєш стати у тому спеціалістом, ти маєш знати як їх шукати. Зазвичай, рекрутер міняє сферу через кожні 2-3 роки, щоб одна не набридала. Поки довелося працювати у сфері продаж.

Я так розумію після HR-школи тебе одразу захантили. Що запитували на співбесіді?
Питали, чому я хочу стати рекрутером, як я планую розвиватись, чи бачу я себе у цій професії через 5 років, який досвід я маю, і як він може допомогти у цій професії.

А що допомагає тобі розвиватися у цій сфері?
Переважно це вебінари і майстер-класи. Підчитую статті в інтернеті, на жаль, для книг часу не вистачає.

А у вас відкрилися очі HR? Нагадуємо, що це серія інтерв'ю з людьми різних професій, які не мають диплому у сфері роботи. Інші серії можна почитати за ярликом "Чи є життя без диплому?"

Автор
Журналіст STUD-POINT 

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації