Сучасні тренди просування бренду – це вибудовування
єдиної рекламної комунікації і поширення real-time маркетингу. Останні роки SMM-просування будувалось на таких поняттях, як
креативність, візуалізація, сторітеллінг і співпраця з лідерами думок. Однак цитати,
котики та інші бронебійні речі для залучення уваги вже не працюють. Зараз кожна компанія вибудовує особистий контент та
візуалізацію. Все, здавалося б, дуже просто – чим крутіше наповнення – тим
більше людей з високим культурним рівнем
читають його. Та це тільки на перший погляд дуже легко, адже розробити
унікальний, вагомий, працюючий контент – це висока наука, на яку потрібно
витрачати багато часу.
Трендом 2015 року було: real-time marketing - вбудовування новин відповідно до тенденцій сьогодення.
Наприклад, компанії робили меми і «фотожаби»
на тему сонячного затемнення або біло-золотої сукні, раніше
така поведінка була характерна тільки для західного ринку. Ця активність дозволяла брендам збільшувати залученість
людей, не витрачаючи на це бюджети, а також залучати нову аудиторію. Якщо на початку року так робили одиниці, то зараз
більшість брендів намагається
встигнути за трендом і отримати від цього ефект. 2015-ий рік змінив уявлення про розкрутку компанії. Наступний рік обіцяє бути ще більш гарячим. Аби не пасти задніх, запрошуємо тебе до нашої передноворічної «Інтенсив-школи SMM-skills», де про тренди 2016-го року ти дізнаєшся першим!
Автор: Юліана Гордійчук

Анонім

0 коммент.:
Дописати коментар