Протягом святкових днів речі, здається, уповільнюються. Інвестуй деякий час в
парочку високо-важливих дій, щоб збільшити твою он-лайн видимість та допомогти
тобі почати свій пошук роботи в 2016 році.
Якщо ти не знаєш, де почати, цей перелік швидких та простих ідей направить
тебе на «істинну путь», щоб побудувати твій бренд, виховати твій network та
підживити кар’єру.
1.
Загугли
себе!
Введи своє ім’я в лапках в стрічці пошуку в Google і
подивись, що з’явиться на першій сторінці.
2.
Визнач
компанії, де б ти хотів чи хотіла б працювати!
Зроби швидке оцінювання ТОР-компаній, котрі входять в поле твоїх бажань і
створи список найцікавіших з них. Це буде служити тобі листом майбутніх пошуків
та для відстеження активності цих компаній.
3.
Віднови
зв’язки з колишніми колегами!
Надішли листа електронною поштою своєму першому колезі. Це прекрасна пора
року для того, щоб побажати щасливого Нового Року та випробувати «грунт». Якщо
відправляти по кілька листів протягом найближчих тижнів, відповіді на них ти не
отримаєш в той же час, а тому матимеш вдосталь часу, щоб відповісти.
4.
Відправ
річного листа в свої соціальні мережі!
В тому ж числі, відправити листа своїм найближчим друзям та однодумцям – це
чудовий спосіб оживити твою мережу та пришвидшити те, що ти робиш професійно.
Не бійся вставити й деякі особисті моменти також. Закінчи свого листа реченням,
в котрому попросиш інформувати тебе про їхнє життя або запропонуй свою
допомогу.
5.
Обнови
своє фото в LinkedIn!
Якщо ти все ще використовуєш старе фото в LinkedIn,
обнови його сучасним. Використовуй фото-портрет, а не фото всього тіла й
переконайся, що ти на фото сам (сама).
6.
Проведи
аудит переглядів твого профайлу в LinkedIn!
Перевірка, скільки людей переглядало твою сторінку в LinkedIn
забере кілька секунд. Візьми до уваги цю базову лінію. Зроби якесь оновлення,
зачекай пару тижнів, а потім повернися й перевір кількість переглядів твоєї
сторінки.
7.
Спробуй
нову мережу!
Вивчи, як нова соціальна мережа може підвищити твою товарність.
Зареєструйся в соціальній мережі, котру ти раніше не використовував і проведи
там кілька хвилин, граючись з функціями та слідуючи за впливовими
користувачами.
8.
Створи
перелік бізнес-книг, котрі хочеш прочитати!
Попроси в своїх друзів чи менторів поради, щодо того, що почитати. Твоє
прохання може бути як загальним, так і спеціалізуватися на специфічній темі. Як
тільки зробиш такий лист, надішли його всім, хто вніс свою частку в нього – як
спосіб подякувати.
9.
Створи
лист бажань!
Протягом усього року, люди рекомендували відвідати заходи, конференції або
семінари. Склади це все в один список. Вивчення дат, місця проведення та вартості
допоможе тобі визначити, котрі з них є здійсненними протягом року. Ти також можеш
запитати у свого керівника, чи можете ви стати спонсором певних проектів.
10.
Вкладай
час в своє хобі!
Інвестування в час для самого себе допоможе відчути тобі омолодження. Будь
певним, що додавання часу на хобі в твій календар, а тому жодні непередбачувані
обставини не відсунуть його. Це справді круто, хоча б інколи, побути егоїстом.
11.
Замов
особисті візитні картки!
Побалуй себе особистими візитними картками. Вони допоможуть легко
поширювати контактну інформацію. Як мінімум, вкажи там свою електронну адресу.
Ти також можеш зазначити там персональний мобільний номер та посилання на
сторінку в LinkedIn або іншу брендові інформацію, котру ти хочеш донести до
людей.
12.
Досліди
зарплати!
Ти повинен знати, що відбувається з рівнем зарплати за роботу, котру ти
виконуєш. Зроби швидке дослідження, використовуючи калькулятор заробітної
платні. Зв’яжися з кількома регіональними рекрутерами для того, щоб мати
уявлення скільки професіоналів з подібним досвідом та навичками є панівними.
13.
Впорядкуй
свій стіл!
Це може звучати як зволікаючий трюк, але очищення твого столу допоможе
почуватися менш перевантаженим. Зроби це трьома простими кроками, щоб тримати
його під контролем. По-перше, створи інтернет-систему реєстрації. По-друге,
викинь все те, чим вже не користуєшся і що непотрібно. По-третє, відскануй ті
документи, котрі хочеш зберегти.
14.
Очисти
свою поштову скриньку!
Якщо ти відчуваєш себе рабом своєї електронної пошти, спробуй встановити
систему управління вхідних листів. Це буде не лише економити час, а й зменшить
стрес.
15.
Заповни
свій календар!
Спробуй все заносити в свій календар. Створи графік для пошуку конкретної
роботи або кар’єрних занять, котрі ти обов’язково маєш зробити. Надзвичайно
легко сказати, що ти не маєш часу вийти до людей або зустрітися на чашечку
кави, а тому створи такий графік на весь рік.
16.
Збери
позитивні відгуки!
Пере тим, як ти забудеш чи втратиш інформацію, збери оцінки ефективності
роботи та відгуки споживачів, клієнтів чи колег. Відправ ці матеріали на
домашню електронну пошту або зберігай цю інформацію на хмарі. А якщо в
майбутньому ти захочеш створити презентацію чи порт фоліо з позитивними
відгуками, то матимеш до цієї інформації швидкий доступ.
17.
Створи
список людей, котрих ти хочеш зустріти!
Використовуючи метод мозкового штурму, склади список промислових експертів,
місцевих ділків чи навіть відомих випускників, рівня яких ти хочеш досягти.
Маючи такий список – це допоможе тобі реалізувати мету.
18.
Створи
наочну дошку в Pinterest!
Знайди фото, котрі якнайкраще відображають твоє бачення ідеального робочого
місця чи компанії. Включи сюди візуальне бачення кроків, які тобі потрібно
зробити: отримати нагороду «Працівник місяця», написати переможного листа чи
взяти участь в індустріальній конференції. Там мають бути промислові експерти,
котрих ти обожнюєш чи хочеш їх наслідувати. Додай ці фото на робочу панель в Pinterest і тримай на видному місці для натхнення!
Перекладач: Анастасія Густодим
0 коммент.:
Дописати коментар