пʼятниця, 22 січня 2016 р.


Новий рік вже наступив, і кожен з нас не проти дізнатися, що ж очікує його попереду. На початку кожного року провідні експерти діляться своїми думками та передбаченнями. В сфері бізнесу виникає безліч цікавих прогнозів та роздумів стосовно найновіших тенденцій на рік прийдешній. Що ж очікує на нас в сфері маркетингу в 2016? До чого готуватися та які нові хитрощі для нас підготували маркетологи?

По-перше, продовжуємо підтримувати інтерес клієнтів. В майбутньому році кожна компанія не зможе дозволити собі не поповнювати свій сайт новою інформацією, актуальними порадами, новинами. Свіжий контент, динамічний, з регулярними оновленнями, веб-сайт стане незамінним компонентом популярності Вашої компанії, особливо в пошукових мережах.

По-друге, соціальні мережі, роль яких без упину зростає. За минулий рік мережі набули неабиякої популярності й продовжують розвиватися. Клієнтам комфортно користуватися соціальними мережами й вони хочуть співпрацювати з компаніями саме в такому форматі. Людям потрібний певний емоційний зв’язок, а тому для успішної діяльності компанії варто мати людину, котра зможе постійно спілкуватися з клієнтами саме в такий спосіб.

На сьогодні такі всесвітньо відомі мережі, як Facebook, Twitter, LinkedIn відчувають конкуренцію від нових гравців: Pinterest, Instagram, Snapchat. Ігнорувати їх стає просто неможливо.

По-третє, постійно треба бути на екрані. В 2016 році набирає обертів відео як маркетинговий інструмент. Для реклами свого бізнесу можна використовувати відео будь-якої форми. Можна створювати цілі фільми, котрі будуть показувати активну ділову діяльність компанії. Таким чином Ви зможете надати певного уособлення фірмі.


По-четвере, цифри продовжують домінувати. В прийдешньому році не можна ігнорувати цифри. Для того, щоб оцінити діяльність компанії можна використовувати інтерактивні інструменти бенчмаркингу.

По-п’яте, використання інноваційних технологій, таких як Smartermarketing, дозволить досить легко проаналізувати поведінку та вподобання Ваших клієнтів. Це саме те, що дозволить маркетологам створювати ціле направлені кампанії для певної категорії людей. Також деякі процеси можуть стати автоматизованими, що дасть зможу покращити діяльність та збільшити її віддачу.

По-шосте, мобільні технології. Сьогодні, такі технології буквально змінюють нашу поведінку. Все більшій кількості як клієнтів, так і підприємців стає зручніше купувати та працювати саме за допомогою мобільних пристроїв. А тому життєво важливо, щоб Ваш сайт мав мобільну версію.

Звісно, до цього списку можна додати ще ряд секретів та нововведень, котрі очікують на нас в 2016 році в сфері маркетингу, але найкращим способом не загубитися серед величезної кількості інформації є спілкування з професіоналами та практиками. Як правильно обрати потрібний захід? Виходячи з Ваших цілей!

Якщо Ви прагнете здобути нові знання, найсвіжішу інформацію зі сфери маркетингу, спробувати на практиці все те, що Ви знаєте та поспілкуватися в невимушеній атмосфері з титанами маркетингу, то варто обирати школи, котрі вже мають історію та успіхи, такий як професійний курс тренінгів «Marketing school 2016». Це проект, де протягом 3 тижнів 25 найкращих спікерів з маркетингу та PR діляться своїми знаннями та досвідом. Варто зазначити, що це безкоштовний захід, але з попереднім відбором.

Пам’ятайте, якими б не були зміни, вони тільки на краще. Кожне передбачення – це лише чиїсь думки та припущення. Ви самі можете стати тим, хто рухатиме ринок вперед, не дивлячись ні на які прогнози. Але для того, щоб це здійснити, варто стати затребуваним спеціалістом, довести, що Ви той, хто рухає цей світ! Не чекайте, що хтось зробить це за Вас. Навчайтеся, розвивайтеся, застосовуйте свої знання – що може бути кращим?!



Автор: Анастасія Густодим

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації