«Marketing school 2016» успішно стартувала! 8 лютого учасники познайомилися з організаторами проекту, якими виступають Центр кар'єрного розвитку «Stud-Point» та Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана. Володимир Швець (директор Stud-Point) у вступному слові сказав: «Кожен із Вас за ці три тижні повинен стати маркетологом. Дуже важливо ставити перед собою максимальні цілі та прагнути до високих результатів».

Після невеликої перерви, Андрій Сєров (керівник
департаменту досліджень Nestle в Україні) розповів про маркетингові
дослідження, в основу яких покладено досвід великих західних компаній. Збір інформації,
вивчення аудиторії споживачів, спостереження та аналіз – без цього не можливо
уявити роботу маркетолога. Але справжні професіонали мають у своєму арсеналі
чимало методів і прийомів, з якими і ознайомились учасники проекту під час
зустрічі. Андрій Сєров побажав маркетологам-початківцям знати і розуміти свого
споживача, створювати продукти й послуги, що задовольнятимуть потреби широкої
аудиторії. «Тримайте споживача у серці – це запорука вашого успіху!»
Андрій
Сєров: «Тримайте споживача у серці – це запорука вашого успіху!»
Не менш цікавим та інформаційно-насиченим був другий день,
який розпочав Віталій Ткаченко (директору з маркетингу компанії WOG). Мова йшла
про бренд-портфель та основні торгові марки: як створюються основні лінійки
товарів, від чого залежить цінова політика, що впливає на формування
оптимального портфеля брендів та багато іншого. Віталій Ткаченко роздавав
найактивнішим учасникам карти лояльності від WOG, запросив усіх бажаючих пройти
співбесіду і спробувати отримати роботу маркетолога на одній з найуспішніших мереж автозаправних комплексів України,
а також ділився власними секретами успіху. Професіонал, що є гарним прикладом
впевненого просування кар’єрними сходами радить: «Ніколи не розмінюйтеся на дрібниці
та не робіть того, що вам не подобається. Виходьте із зони комфорту, пробуйте,
вивчайте себе і розвивайтеся. Спробуйте скласти детальний план на все життя й
суворо його дотримуйтеся».
Віталій
Ткаченко: «Ніколи не розмінюйтеся на дрібниці та не робіть того, що вам
не подобається. Виходьте із зони комфорту, пробуйте, вивчайте себе і
розвивайтеся».
Продовжив тему успішного просування брендів Антон
Волнянський (експерт з маркетингу
та бізнес-стратегій). З його розповіді присутні дізналися про стратегічне
планування, яке є ключовою ланкою будь-якого бізнесу. Спікер запропонував
власну формулу керівника у сфері маркетингу:
правильні люди, які роблять правильні речі – правильно. Він алегорично порівнює маркетолога з хірургом, адже і
один, і другий, маючи певні знання і набір інструментів, може вирішити у своїй
роботі будь-яке завдання. Одним з улюблених захоплень Антона є фотографія, яка
відіграла не аби яку роль у його професійній діяльності. «Коли багато працюєш з
камерою, ти стаєш уважнішим до дрібниць, які звичайна людина може не помічати –
це сприяє розширенню світогляду. Фотограф фіксує деталі – маркетолог так само. Потрібно добре знати не лише власний продукт,
а і слідкувати за змінами конкурентів та вподобаннями споживачів».
Формула керівника у сфері маркетингу від
Антона Волнянського: правильні люди, які
роблять правильні речі – правильно.
Учасники активно та з ентузіазмом включилися у процес,
зацікавлено слухали, записували основні моменти, відповідали на запитання, просили
спікерів поділитися навчальними матеріалами, а після виступів залюбки
спілкувалися та фотографувалися з гуру маркетингової справи. Приємним сюрпризом
для всіх стала зустріч учасників
проекту 2014, 2015 і 2016 років у неформальній обстановці, де вони мали
можливість знайти нових друзів та обмінятися враженнями.
Автор:
Анастасія Чорногор,
фото
Alina Pavlyk
0 коммент.:
Дописати коментар