понеділок, 29 лютого 2016 р.



 
Завершився проект Центру кар'єрного розвитку STUD-POINT – «Marketing school 2016», що проводився на базі Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана. Три тижні поспіль 50 учасників знайомилися з новітніми маркетинговими технологіями та за допомогою реальних кейсів вчилися застосовувати свої знання на практиці. У рамках проекту було проведено 25 тренінгів від досвідчених фахівців провідних компаній України. Керівники та кращі спеціалісти компаній Google, WOG, Nestle, Red Bull, 1+1, «Салонний маркетинг», Imperial Tobacco, Color Way і багато інших ділилися своїм досвідом з молоддю, що вирішила спробувати свої сили у маркетингу.

 Маркетологів-початківців у формі цікавих неформальних бесід ознайомили з особливостями професії та різновидами маркетингу, навчили орієнтуватися у потребах клієнтів і споживачів. Пояснили: яке значення мають маркетингові прийоми для бізнесу, яку роль відіграє реклама, інтернет і соціальні мережі та як отримати максимальну користь від співпраці з журналістами. Чимало спікерів наголошували на важливості довгострокового планування, постійного розвитку та пошуку саме свого місця роботи, де ти почуватимешся природно і робитимеш речі, які тебе дійсно захоплюють. Під час останньої зустрічі представник robota.ua розповіла учасникам про потреби ринку праці та навчила, як правильно молодому спеціалісту представити себе роботодавцеві. 


Корисними та цікавими були для учасників групові роботи над практичними кейсами, де кожен мав можливість відчути себе справжнім маркетологом, продемонструвати власні здібності та зарекомендувати себе перед потенційними роботодавцями. Обмінятися досвідом, знайти нових друзів і провести вечір у приємній компанії однодумців присутні мали можливість під час зустрічі з учасниками Школи маркетингу попередніх років. Це традиційно один з найулюбленіших заходів нашого проекту.
На закриття проекту до Школи маркетингу завітали представники Zakupki.prom.ua та Школи помічника народного депутата, що ознайомили присутніх з діяльністю своїх компаній і запросили охочих на стажування. Володимир Швець також закликав студентів до співпраці, докладно розповівши про роботу STUD-POINT. Завершальним етапом «Marketing school 2016» стало вручення сертифікатів та відзначення 20-ки найкращих. Крім цього було визначено ТОП-3 кращих спікери, це почесне звання заслужили Віталій Ткаченко, Антон Воронюк і Тетяна Лукинюк.
 Команда Центру кар'єрного розвитку STUD-POINT висловлює вдячність всім спікерам за цікаві інформативні лекції та індивідуальний підхід до кожної теми. Окремої подяки заслуговують наші партнери з Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана, що незмінно допомагають з організацією проекту. А учасникам ми бажаємо не втрачати ентузіазму, ставити перед собою високі цілі і рухатися вперед. Прийшовши на проект, ви вже зробили крок на шляху до своєї мрії, продовжуйте розвиватися, скеровуйте свій потенціал у правильне русло і ви обов’язково зайдете бажану роботу.





Автор: Анастасія Чорногор, 
фото Alina Pavlyk

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації