Ти все ще вагаєшся чи варто
зв’язувати своє життя із маркетингом? Чи не розумієш хто такий маркетолог? Або
ж шукаєш аргументи для батьків, аби вони, нарешті, підтримали тебе у виборі
майбутньої професії? Тобі цікаво які обов’язки виконує маркетолог та чи легко
ним бути? Тоді все написане тут – для тебе!
Термін «маркетинг» походить
від англійського слова «marketing», що означає продаж, збут, ринкова
діяльність. Спершу існувало поняття «Market Getting», тобто «оволодіння
ринком». Пізніше це словосполучення перевтілилося у єдине слово «маркетинг».
Визначень цього терміну існує багато. Одне з них: маркетинг – система організації виробництва і збуту товарної
продукції, що побудована на базі попереднього дослідження потреб покупців та
споживачів.
Отже, маркетолог - це
спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка
продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних
товарів і послуг.
Інна Ходос, Менеджер з продажу та маркетингу Екстрим-центру «Карабін» про свою посаду розповідає таке:- Що входить у твої обов’язки і як ти їх виконуєш?
- В мої обов’язки входить аналіз ринку таборів, вивчення конкурентів, цільової аудиторії, запуск різноманітних фішок, яких немає в інших таборах, роздача рекламних буклетів та флаерів в ТРЦ, школах і на різних масових заходах. Спочатку ми пробивалися в Торгово-розважальні центри, а потім нас почали запрошувати елітні ТРЦ м. Києва, де ми проводили майстер класи та роздавали рекламні флаери. Але головне завдання це продаж путівок.
- На твою думку, що від тебе залежить, аби ваш табір розвивався?
- Це вибір шляхів реклами. Кожного року ми робимо аналіз, який саме шлях дав більше всього продаж. Від реклами звісно залежить продаж, але найкраща наша реклама це як завжди - задоволений клієнт! Отже, це дитина, підліток, або молода людина – яка протягом табору отримує реально незабутні враження, (це наш девіз), та приїжджає на наступний рік, тільки вже із своїми родичами та друзями!
- Ти працюєш сама чи є підлеглі/колеги? І як працюється краще?
- Так в нас є ціла команда, це директор програми Ірина Сабадаха, вона ж і ведуча, яка проводить заходи в ТРЦ, вона просто «взриває», також вона директор програми в таборі. Ще є Віталій Сметанюк, він займається переважно рекламою нашого сайту у соціальних мережах та Google, також Яніна Яроцька, вона займається маркетинговою продукцією працює з дизайнерами, наносимо логотип на різноманітні товари, футболки та інше. Також час від часу в ТРЦ та на масових заходах у нас працює біля 10 осіб промоутерів.
- Звичайно все краще робити в команді, але кожному з нас поки що багато чого приходиться робити власноруч, тому що на такому рівні працюємо тільки 2й рік, але наша команда стрімко росте. З 20011 року ці табори проводилися на різних територіях, та ми охоплювали біля 100 – 200 дітей, робили походи, але була мрія, придбати власну ділянку землі та розвивати табір реально на більi високому рівні. І 2 роки тому мрія втілилася в життя, об’єдналися декілька команд, і на сьогодні ми є одним із найкращих дитячих таборів в Україні. В цьому сезоні ми прийняли більше ніж 500 дітей та 130 волонтерів. Навіть почали отримувати запити від батьків – зробити табір для дорослих!
Ось яка велика роль людини,
яку називають маркетологом! Та цікаво почути погляд на маркетинг самого керівника проекту Екстрім-Центр «Карабін»
Сергія Московки.
- На Вашу думку, хто такий маркетолог? Якою має бути його ціль? Та чи
можливе успішне функціювання певного проекту без маркетингового відділу?
- Маркетолог сьогодні - це
головна людина в справі. Він вивчає ситуацію на ринку і має знати як сьогодні
подати наш продукт. Маркетолог на сьогодні повинен бути досить молодим, тому що
весь маркетинг сьогодні в Інтернеті. Мета маркетолога - це розуміти, що
потрібно споживачеві і правильно подати наш продукт. До прикладу, табори. Вони
були завжди популярні. Але сьогодні табір без яскравих активностей і без
надання навчання конкретним навикам - буде в програші. Погані табори сьогодні
живуть тільки за рахунок держбюджету. Від правильної стратегії маркетолога
залежить успіх продажів, а значить і успіх всього бізнесу.
Отже, будь – які фірми, проекти,
підприємства ПОТРЕБУЮТЬ кваліфікованих маркетологів! Якщо відчуваєш поштовх у
серці саме до цієї галузі діяльності, то дій! А раптом для якоїсь фірми ти
станеш незамінним працівником? Тільки не забувай, що вчитись потрібно всьому і
завжди! Професійний курс тренінгів «Marketing school» - це
те, що може відчинити тобі двері у професійний щасливий світ
Діана НИКИФОРУК
журналіст "STUD-POINT" з м. Дунаївці
Здравствуйте!
ВідповістиВидалитиЯ тоже хочу связать свою жизнь с продвижением продуктов. На данный момент у меня задание в универститет, мне нужно продвинуть продукт в интернетете. Скажите пожалуйста где я могу про это прочитать и какую стратегию продвижение лучше выбрать? Это же СЕО вроде называется? Нашол вот этот вариант в интернете: http://www.idg.net.ua/seo/ Скажите пожалуйтса, это сработает в продвижении?