середа, 17 серпня 2016 р.

Ти все ще вагаєшся чи варто зв’язувати своє життя із маркетингом? Чи не розумієш хто такий маркетолог? Або ж шукаєш аргументи для батьків, аби вони, нарешті, підтримали тебе у виборі майбутньої професії? Тобі цікаво які обов’язки виконує маркетолог та чи легко ним бути? Тоді все написане тут – для тебе!
Термін «маркетинг» походить від англійського слова «marketing», що означає продаж, збут, ринкова діяльність. Спершу існувало поняття «Market Getting», тобто «оволодіння ринком». Пізніше це словосполучення перевтілилося у єдине слово «маркетинг». Визначень цього терміну існує багато. Одне з них: маркетинг – система організації виробництва і збуту товарної продукції, що побудована на базі попереднього дослідження потреб покупців та споживачів.
Отже, маркетолог - це спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг.

Інна Ходос, Менеджер з продажу та маркетингу Екстрим-центру «Карабін» про свою посаду розповідає таке:
- Що входить у твої обов’язки і як ти їх виконуєш?
- В мої обов’язки входить аналіз ринку таборів, вивчення конкурентів, цільової аудиторії, запуск різноманітних фішок, яких немає в інших таборах, роздача рекламних буклетів та флаерів в ТРЦ, школах і на різних масових заходах. Спочатку ми пробивалися в Торгово-розважальні центри, а потім нас почали запрошувати елітні ТРЦ м. Києва, де ми проводили майстер класи та роздавали рекламні флаери. Але головне завдання це продаж путівок.

- На твою думку, що від тебе залежить, аби ваш табір розвивався?
- Це вибір шляхів реклами. Кожного року ми робимо аналіз, який саме шлях дав більше всього продаж. Від реклами звісно залежить продаж, але найкраща наша реклама це як завжди - задоволений клієнт! Отже, це дитина, підліток, або молода людина – яка протягом табору отримує реально незабутні враження, (це наш девіз), та приїжджає на наступний рік, тільки вже із своїми родичами та друзями! 

- Ти працюєш сама чи є підлеглі/колеги? І як працюється краще?
- Так в нас є ціла команда, це директор програми Ірина Сабадаха, вона ж і ведуча, яка проводить заходи в ТРЦ, вона просто «взриває», також вона директор програми в таборі. Ще є Віталій Сметанюк, він займається переважно рекламою нашого сайту у соціальних мережах та Google, також Яніна Яроцька, вона займається маркетинговою продукцією працює з дизайнерами, наносимо логотип на різноманітні товари, футболки та інше. Також час від часу в ТРЦ та на масових заходах у нас працює біля 10 осіб промоутерів. 

- Звичайно все краще робити в команді, але кожному з нас поки що багато чого приходиться робити власноруч, тому що на такому рівні працюємо тільки 2й рік, але наша команда стрімко росте. З 20011 року ці табори проводилися на різних територіях, та ми охоплювали біля 100 – 200 дітей, робили походи, але була мрія, придбати власну ділянку землі та розвивати табір реально на більi високому рівні. І 2 роки тому мрія втілилася в життя, об’єдналися декілька команд, і на сьогодні ми є одним із найкращих дитячих таборів в Україні. В цьому сезоні ми прийняли більше ніж 500 дітей та 130 волонтерів. Навіть почали отримувати запити від батьків – зробити табір для дорослих!


Ось яка велика роль людини, яку називають маркетологом! Та цікаво почути погляд на маркетинг самого керівника проекту Екстрім-Центр «Карабін» Сергія Московки.
- На Вашу думку, хто такий маркетолог? Якою має бути його ціль? Та чи можливе успішне функціювання певного проекту без маркетингового відділу?
Маркетолог сьогодні - це головна людина в справі. Він вивчає ситуацію на ринку і має знати як сьогодні подати наш продукт. Маркетолог на сьогодні повинен бути досить молодим, тому що весь маркетинг сьогодні в Інтернеті. Мета маркетолога - це розуміти, що потрібно споживачеві і правильно подати наш продукт. До прикладу, табори. Вони були завжди популярні. Але сьогодні табір без яскравих активностей і без надання навчання конкретним навикам - буде в програші. Погані табори сьогодні живуть тільки за рахунок держбюджету. Від правильної стратегії маркетолога залежить успіх продажів, а значить і успіх всього бізнесу.


Отже, будь – які фірми, проекти, підприємства ПОТРЕБУЮТЬ кваліфікованих маркетологів! Якщо відчуваєш поштовх у серці саме до цієї галузі діяльності, то дій! А раптом для якоїсь фірми ти станеш незамінним працівником? Тільки не забувай, що вчитись потрібно всьому і завжди! Професійний курс тренінгів «Marketing school» - це те, що може відчинити тобі двері у професійний щасливий світ


Діана НИКИФОРУК
журналіст "STUD-POINT" з м. Дунаївці

1 коментар:

  1. Здравствуйте!

    Я тоже хочу связать свою жизнь с продвижением продуктов. На данный момент у меня задание в универститет, мне нужно продвинуть продукт в интернетете. Скажите пожалуйста где я могу про это прочитать и какую стратегию продвижение лучше выбрать? Это же СЕО вроде называется? Нашол вот этот вариант в интернете: http://www.idg.net.ua/seo/ Скажите пожалуйтса, это сработает в продвижении?

    ВідповістиВидалити

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації