Здається, що світ зупинився, коли випускники "Школи Маркетингу" отримували диплом.
3 березня був випускний у 36 найсильніших учасників - маркетологів України. “Школа Маркетингу” - це освітньо-кар’єрний проект від Центру кар'єрного розвитку STUD-POINT та Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана.
Три тижні вони насичувались знаннями та доводили, що саме вони гідні звання “найперспективнішого учасника Школи Маркетингу”.
Центр кари'єрного розвитку STUD-POINT дякує 21 спікеру за натхнення і створення майбутнього світу маркетингу.
Кожен з вас передав частину себе і поділився найважливішими своїми знаннями. Учасники обрали кращих спікерів Тереза Даштоян (Tereza Dashtoyan), Віталій Ткаченко і Андрій Шатирко. Вам особлива вдячність від колективу STUD-POINT.
Спасибі компаніям, які надали свої актуальні кейси, довірили роботу нашим молодим маркетологам.
Дякуємо Oleksandr Dyma за його постійну допомогу нашій команді.
Як ми і обіцяли виключно учасникам проект представили вакансії від українських і міжнародних компаній. Кожен міг обрати майбутнє місце роботи до душі, а світ маркетингу поповнився новими талантами. Тим 11 учасникам проекту, які були на старті школи, без вас не було б тієї гонки і азарту у тих, хто дійшов до кінця.
Центру кар'єрного розвитку STUD-POINT висловлює подяку партнерам проекту - East West Busines, AEGEE, Журнал "Я студент, studego.com, JCI Студентська Рада КПІ Newbreed, Сектор працевлаштування КНУ, Deloitte, Спілка Ініцітивної Молоді, AIESEC.
0 коммент.:
Дописати коментар