середа, 29 квітня 2015 р.

#27_кольорів_роботодавця, #27_colors_of_employer

Ашан



Прагнете реалізуватися? Шукаєте можливостей набуття практичного досвіду? Тоді читайте наше інтерв’ю з керівником відділу управління персоналом компанії Ашан – Світланою Бетер.


- Світлано, у чому успіх Вашої компанії?

- Дякую за запитання. Для мене велика честь говорити про компанію Ашан. Головний секрет успіху базується на чотирьох дуже простих цінностях: довіра, партнерство, розвиток та повага - все, що нас об’єднує і спрямовує на нові звершення.
Наша компанія існує більше 50 років. Її було засновано у 1961 р. у Франції, а в Україні ми працюємо з 2008 року. Зараз у нашій команді більше 4 000 людей. Це неабияк надихає. Адже працівники компанії Ашан працюють в атмосфері сімейних цінностей. Вони мають однаковий погляд на те, що ми робимо і в цьому наша сила.

- Ви, як спеціаліст з підбору персоналу, очевидно, дуже добре знаєте, які зміни на ринку праці відбувалися впродовж минулого року. Яким чином економічна криза вплинула на Ваших працівників, стажерів, кандидатів на роботу?

Наша компанія орієнтована на довгостроковий розвиток. У важкі часи для країни ми показали працівникам, претендентам на роботу, стажерам, що продовжуємо свій розвиток.Компанія запрошуєнових людей на роботу, надає можливості для практики. Наприклад, ми активно співпрацюємо з вишами. В нас зараз працює велика кількість натхненних студентів, які шукали практику чи роботу.

-Представникам яких вишів надаєте перевагу? Чому саме їм?

- Я розповім більш загально, тому що не хотілося б, щоб склалося враження, що ми співпрацюємо зі студентами із певних університетів. Компанія Ашан представлена в 5 регіонах, де ми активно спілкуємося як зі студентами, так і з керівниками вищих навчальних закладів. У всіх регіонах кожний наш магазин має партнерські відносини з певними вишами.

« Головна цінність для нас - унікальність людини».

- Які можливості компанія Ашан пропонує молоді?

- Це можливість навчатися. Цікаво те, що ми починаємо працювати, навіть, зі студентамиперших курсів. Також це може бути працевлаштування для студентів, які навчаються, або для випускників.

- Скільки студентів проходить практику у компанії?

- Щодо кількісних показників, то я не вважаю, що це є справжній приклад нашої роботи. Я б могла говорити про якісь цифри, але хочеться просто розказати про молодих людей, які були вражені нашою діяльністю. В нас є, наприклад, офіційне працевлаштування під час проходження практики. Ми маємо трьохсторонні домовленості з університетами та студентами. Компанія надає кожному стажеру професійний індивідуальних супровід у роботі. Як бачимо, у нас відшліфовують на практиці отримані на студентських лавах знання. Також ми маємо розвинену систему навчання, яка включає тренінги, семінари, майстер-класи, модульне навчання з використанням комп'ютерів. Студенти під час проходження практики повинні готувати певні роботи, де зазначалися їхні погляди та думкиу певному сегменті нашої діяльності. На фінальній зустрічі ми розглядаємо всі проекти, що були надіслані нашими практикантами.

- Як називається ця програма?

- Ця програма просто називається "Практика" в Ашан.

- На який термін вона розрахована?

- Програма триває відповідно до визначеного вишом терміну. Це фактично проходження практики. Також все залежить і від того, на якому курсі навчається студент. Ми приймаємо студентів на практику, починаючи з 1-го курсу.

- Спеціалісти, якої сфери зараз найбільш необхідні компанії. Чому саме вони?

- Всі працівники нашої компанії мають чудові індивідуальні якості. Ми не орієнтуємось в першу чергу на якісь знання чи на досвід роботи. Для нас важлива мотивація і компетенції людини. З погляду наших клієнтів Ашан - це передусім торгівельне підприємство, але в нас працює дуже багато спеціалістів майже з усіх сфер. Тобто для кожного буде пропозиція. Ми пропонуємо людині посаду відповідно до її знань та прагнень. Тут все залежить від людини і її бачення свого професійного майбутнього. Наш бізнес складний, але динамічний і робота в нас цікава.

- Якими знаннями і навичками має володіти претендент, щоб отримати місце в компанії? Що для Вас найважливіше у претендентах?

- Мотивація у роботі на певній посаді і мотивація працювати саме в нашій компанії. Для нас важливі люди, які знають про діяльність компанії Ашан. Претенденти на роботу мають розділяти наші цінності. Також вони повинні мати відповідні компетенції.. Можливостей для саморозвитку на сьогодні у нас безліч.  Для того, щоб знайти таких людей у нас працює система підбору персоналу, що складається з 3-х етапів, на основі цих трьох аспектах – мотивація, компетенції та цінності.

-Чи є практика стресових інтерв'ю у HR-спеціалістів компанії Ашан?

- Ні, у нас немає такої практики. В основі співбесід з кандидатами на посаду в компанії Ашан завжди був комфорт, тому що саме так ми можемо виявити всі якості людини. Рекрутмент відбувається в три етапи. Це фактично відкрита розмова з претендентами, де ми виявляємо мотивацію та компетенцію,обговорюємоцінності. Також ми пропонуємо кандидатам розказати про події, які б показали, що у них є важливі для нас якості. Якщо ж це студент, то тут ми пропонуємо йому розказати яким би він чином діяв в тій чи іншій ситуації. З усього цього робимо висновки. HR-спеціалісти компанії у найкоротших термінах дають відповідь нашим кандидатам, таким чином мотивуємо на роботу в наших відділах, надихаємо на удосконалення професійних навичок. Людям, які не пройшли співбесіду, ми даємо відповідь та корисні поради.

- Яким має бути ідеальний претендент на посаду в одному із відділів компанії?

- Головна цінність для нас - унікальність людини. Ідеального кандидата не існує. Для нас важлива особистість. Людина, яка націлена на роботу в нашій компанії неодмінно отримає її. До речі, кожний працівник має кар'єрний план. Адже ми завжди даємо можливості тим, хто цього найбільше прагне.


- Чи зіштовхувались з небажанням керівництва університетів йти на співпрацю?

- Ні, такого не було. Навпаки, нас приязно зустрічають. Ми сами до них звертаємося та ми часто з ними зустрічаємося  Я думаю, що всі зараз тільки зацікавленні у співпраці. Нас запрошують на різноманітнікар’єрні заходи, які відбуваються в університетах, на ярмарки вакансій. У свою чергу, ми запрошуємо викладачів та студентів на виробництво, ознайомлюємо з нашою роботою. Ми залучаємо співробітників, які розповідають молоді про свій кар'єрний шлях і влаштовують різнітренінги. У нас нема і місяця, щоб не було якоїсь події, пов’язаної зі студентством та керівництвом вищих навчальних закладів.

- З погляду роботодавця, яким чином можна покращити систему вищої освіти в Україні?

- Отримані теоретичні знання важливо втілювати на практиці і програма «Молодий спеціаліст», яку ми розпочали, якнайкраще відображає це правило життя. Більше практики, більше  зв’язку зі професійною сферою – ось, що необхідно кожному студенту для професійної інтеграції. Потрібно сприймати навчання як роботу над професійним проектом, встановлювати для себе пріоритети, щоб потім можна буловпевнено рухатися до своєї цілі.

Автор статті – Інна Коломисюк – журналіст ЦП «Імпульс». Керівник проекту –Володимир Швець.

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації