четвер, 10 березня 2016 р.




10 березня пройшла остання зустріч учасників Школи маретингу 2016. Заключний тренінг провела Ольга Щур (HR Retail specialist, Аdidas Group), темою бесіди стало працевлаштування молодого маркетолога. Присутні отримали поради щодо написання якісного резюме та успішного проходження співбесіди. 

Дані питання є дуже важливими для молодих спеціалістів. Від якості резюме у великій мірі залежить, чи звернуть на вас увагу. Буває, кандидат має великий потенціал, а шаблонне, не структуроване чи занадто креативне резюме не дає можливості його розгледіти. Звичайно, це зменшує шанси отримати бажану посаду. Якщо ж резюме зацікавило потенційного роботодавця, на вас чекає наступний, не менш відповідальний,  крок. Співбесіда — це найкраща можливість зацікавити роботодавця та заявити про свій потенціал.
Команда Stud Point сподівається, що здобуті знання допоможуть вам знайти роботу своєї мрії. Ми щоразу намагаємося дати учасникам своїх проектів більше ніж вони того очікують: максимум корисних знань і практичного досвіду, лише найкращі спікери, більше позитивних емоцій та вражень.
Ми вдячні за ваше визнання та позитивні відгуки про нашу роботу, якими ми залюбки хочемо поділитися зі своїми читачами.

Марія
«Про Школу маркетингу я дізналася від друзів. Вони сказали, що тут справжній «колодязь знань», які дійсно можна використовувати на практиці. Я також у захваті від проекту! Я дуже натхненна і вже зараз хочу починати творити. Мені сподобалися виступи багатьох спікерів: Тетяна Лукинюк з Red Bull гарно продемонструвала, як використовувати маркетинг на практиці; Антон Волнянський має свою особливу методику викладання, його розповіді захоплюють; сподобалась також Галина Грубляк, перш за все, тому що для мене, як для споживача, 1+1 є дуже близьким, а ще – бо мене цікавить робота у медіа. Планую спробувати себе у сфері PR, мрію про кар’єру на 1+1». 


Тетяна Пашкіна (аналітик порталу rabota.ua) вважає Школу маркетингу дуже ефективним проектом: «Він допомагає студентам більш чітко усвідомити свої очікування від життя, зрозуміти, на які жертви вони готові йти заради своєї мрії. Окрім базисного знання наук, дає можливість отримати практичні навики, відкрити для себе подальшу стратегію працевлаштування та власного професійного шляху. Це здорово!»




Вадим, учасник «Marketing school 2015»
«Перша школа дала неперевершений заряд емоцій, позитиву, величезний об’єм необхідних знань і безліч нових друзів. З багатьма учасниками ми підтримуємо дружні зв’язки до цього часу, допомагаємо одне одному. Цього року також всі спікери були мега-класні. В мене є невеличкий стартап, тому всі нові знання я пропускаю через призму власного проекту і одразу впроваджую. Часом, лекції спікерів мене так надихали, що одразу після проекту я поспішав до своєї команди, ділився ідеями і ми приступали до роботи, яка тривала мало не всю ніч». 

Настя
Раджу всім відвідати Школу маркетингу. Це величезна платформа для отримання нових знань, неймовірних емоцій від виступів та корисні знайомства. Мені дуже сподобались Андрій Сєров з  Nestle і Віталій Ткаченко з WOG, вони дали багато корисної інформації та живих прикладів. 

Олег Кристюк (візіонер ColorWay) розповів, яких працівників хоче бачити у своїй команді: «Компанія ColorWay шукає людей із пристрастю. Ми готові працювати зі студентами, вони справжні, у них, зазвичай, немає тих комплексів, які заважають розкрити свій потенціал. Дуже важливо, щоб особистісні цінності працівника співпадали з цінностями компанії, їх амбіції відповідали нашим амбіціям, ми повинні доповнювати один одного і допомагати самореалізуватися.  Раджу бути самим собою, займатися лише тим, що вам подобається. Ніколи не переставайте самовдосконалюватися, навчатися і практикуватися. Перебувайте у постійному пошуці, експериментуйте… Пробуйте і ви обов’язково знайдете своє покликання».

Миколай
Я стартапер. Про Школу маркетингу розповіли друзі і я вирішив її відвідати, не розуміючи, яку користь можу отримати від проекту. Але я побачив повну самовіддачу спікерів та їх прагнення дати слухачам максимум знань. Вони залюбки діляться своїми думками, пропонують різні варіанти вирішення проблем. З кожного виступу я намагався винести певну «плюшечку», що принесе користь мені та сприятиме просуванню мого стартапу. 

Юрій Ніколаєв (директор з продажів All.biz) вирішив виступати на Школі маркетингу, тому що є експертом з інтернет-реклами і вважає, що його досвід може бути корисними молодим маркетологам: «Я знаю і розумію ті ключові параметри, які обумовлюють успіх маркетингових стратегій будь-якої компанії у сучасному світі. Більшість із них прагнуть здобути успіх за допомогою мережі інтернет – я знаю, як цього досягти і можу передаю свої знання учасникам проекту».

Артем
Прийшов у Школу маркетингу отримати знання, які допоможуть мені у майбутньому стати професійним маркетологом. Але у процесі навчання я дізнався набагато більше ніж очікував – про бізнес, стартапи та інше. Найбільше мені сподобались виступи Олега Кристюка з ColorWay, Максима Шкільова (BamBarBia.TV) та Андрія Радевича (Google). 


        
Автор: Анастасія Чорногор, 
фото Alina Pavlyk

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації