Кількість користувачів Інтернет невпинно зростає, за останні
кілька років він став одним з найважливіших каналів отримання та обміну інформацією,
спілкування і розваг. Сьогодні Інтернет розглядається, як одна з найбільш поширених рекламних платформ. Не останню роль у цьому процесі займають і соціальні
мережі. У наш час кожен другий споживач інформації є користувачем хоча б однієї
з доступних сьогодні платформ.
На початку березня команда STUD-POINT та найкрутіші SMM-експерти розповіли усім бажаючим, як використовувати соціальні
мережі для саморозвитку, заробітку та створення власного бізнесу. Учасники ще й
досі під враженнями від інтенсивну «SMM-skills». А ті з них, хто прагне максимально швидко стати
SMM-спеціалістами мали можливість взяти участь у практичній частині.
________________________
Вікторія: «Мені давно
хотілось взятися за освоєння SMM,
але інформації дуже багато. Важливо знати, з
чого починати і
у якому напрямку рухатися. Я ознайомилася з деякими
інструментами та отримала сильний поштовх, мотивацію для того, щоб братися за
роботу».
__________________________
33 проектанти, розділені на 5 команд, працювали над
розкруткою реальних груп у соцмережах. Відточуючи та вдосконалюючи свої знання,
вони побачили як працюють різні прийоми, як залежно від ситуації розкриваються
відмінні методи. Шляхом спроб і помилок вони експериментували і досягали
очевидних результатів. Групова робота гарно продемонструвала можливості учасників,
не всі змогли витримати це випробування до кінця. Проте ми пишаємося кожним із
вас і віримо у ваше успішне майбутнє, адже ви працюєте над собою, вдосконалюєтеся
та розвиваєтеся.
__________________________
Ірина: «Дуже цікавий
проект, що дає багато корисної інформації.
Я почерпнула декілька цікавих ідей
для просування власного сайту.
Сподіваюсь використовувати на практиці більшість
інструментів,
які мені відкрилися. Також хочеться підтримувати зв'язок з новими
знайомими та обмінюватися інформацією з тими, хто обіцяв простягнути руку
допомоги».
__________________________
Особливо хочемо відзначити команду переможців – це Валерія
Добровольська, Єлизавета Душкіна, Тетяна Кирилюк, Марина Діброва, Станіслав Шишкін,
Віта Заверуха, Карина Попова і Максим Халаберда. Робота цієї групи на думку журі заслуговує найвищої
нагороди – учасники відвідають одну з найпрестижніших смм-агенцій Києва, отримають
50% знижку на участь у «Школі маркетингу 2017», сертифікати переможців та смм-підтримку
STUD-POINT.
__________________________
Роман: «Я вважаю,
що вивчення SMM це дуже круто
і актуально у наш час. Ці знання можуть
допомогти як у просуванні власного бізнесу,
так і у
формуванні особистого бренду».
__________________________
Автор:
Анастасія Чорногор,
фото
Alina Pavlyk
0 коммент.:
Дописати коментар