середа, 20 квітня 2016 р.



Кількість користувачів Інтернет невпинно зростає, за останні кілька років він став одним з найважливіших каналів отримання та обміну інформацією, спілкування і розваг. Сьогодні Інтернет розглядається, як одна з найбільш поширених рекламних платформ. Не останню роль у цьому процесі займають і соціальні мережі. У наш час кожен другий споживач інформації є користувачем хоча б однієї з доступних сьогодні платформ.   
На початку березня команда STUD-POINT та найкрутіші SMM-експерти розповіли усім бажаючим, як використовувати соціальні мережі для саморозвитку, заробітку та створення власного бізнесу. Учасники ще й досі під враженнями від інтенсивну «SMM-skills». А ті з них, хто прагне максимально швидко стати SMM-спеціалістами мали можливість взяти участь у практичній частині. 

________________________

Вікторія: «Мені давно хотілось взятися за освоєння SMM, 
але інформації дуже багато. Важливо знати, з чого починати і 
у якому напрямку рухатися. Я ознайомилася з деякими інструментами та отримала сильний поштовх, мотивацію для того, щоб братися за роботу».
 __________________________ 

33 проектанти, розділені на 5 команд, працювали над розкруткою реальних груп у соцмережах. Відточуючи та вдосконалюючи свої знання, вони побачили як працюють різні прийоми, як залежно від ситуації розкриваються відмінні методи. Шляхом спроб і помилок вони експериментували і досягали очевидних результатів. Групова робота гарно продемонструвала можливості учасників, не всі змогли витримати це випробування до кінця. Проте ми пишаємося кожним із вас і віримо у ваше успішне майбутнє, адже ви працюєте над собою, вдосконалюєтеся та розвиваєтеся.  
 __________________________ 

Ірина: «Дуже цікавий проект, що дає багато корисної інформації. 
Я почерпнула декілька цікавих ідей для просування власного сайту. 
Сподіваюсь використовувати на практиці більшість інструментів, 
які мені відкрилися. Також хочеться підтримувати зв'язок з новими знайомими та обмінюватися інформацією з тими, хто обіцяв простягнути руку допомоги». 
 __________________________ 

Особливо хочемо відзначити команду переможців – це Валерія Добровольська, Єлизавета Душкіна, Тетяна Кирилюк, Марина Діброва, Станіслав Шишкін, Віта Заверуха, Карина Попова і Максим Халаберда. Робота  цієї групи на думку журі заслуговує найвищої нагороди – учасники відвідають одну з найпрестижніших смм-агенцій Києва, отримають 50% знижку на участь у «Школі маркетингу 2017», сертифікати переможців та смм-підтримку STUD-POINT. 
 __________________________ 

Роман: «Я вважаю, що вивчення SMM це дуже круто 
і актуально у наш час. Ці знання можуть 
допомогти як у просуванні власного бізнесу,   
так і у формуванні особистого бренду».  
 __________________________ 

Автор: Анастасія Чорногор,
фото Alina Pavlyk

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації