Як
виловити потенційного робітника? Як вдало змотивувати персонал компанії? Інколи
цьому не вчать навіть у (НАЙ)Вищийх навчальних закладах. І тоді на допомогу
приходить література. До вашої уваги пропонуємо ТОП-5 книг для HR-менеджерів.
1. HR-квест. Як зробити співробітників
адвокатами бренду.
Як зробити так, щоб найкращі люди хотіли
працювати саме в вашій компанії? Звичайно ж, прочитати роман Дар'ї
Кабицької, Наталії Тихонової та Михайла Вороніна "HR-квест. Як зробити співробітників
адвокатами бренду". "Роман?" - спитаєте ви шоковано, але
нічого дивуватися. В цій книжці надзвичайно доречно сплітаються захоплюючий
сюжет і бізнес-кейси. В цьому випадку ви переконаєтеся, що навіть навчальна
література буває цікавою та захоплюючою.
2. 6 компетенцій HR-майбутнього (HR from
the Outside In: Six Competencies for the Future of Human Resources)
Незважаючи на те, що книга Дейва Ульріха порівняно
нова (2012 - рік випуску), для багатьох спеціалістів з підбору персоналу вона
стала вже чимось на кшталт Біблії.
В чому
її особливість? Ця книга цінна як для новачків, так і для досвідчених
працівників у цій сфері, адже базується вона на дослідженнях до яких долучилися
понад 20 000 HR-спеціалістів. В результаті цього й було виведено так звану
формулу ідеального HR-майбутнього.
Ви
думаєте, що, маючи 20 років стажу в цій сфері вже знаєте все? Прочитайте книгу
Девіда Ульріха і точно знайдете щось нове й несподіване для себе.
3.
Работа рулить! Чому більшість людей у світі хочуть працювати саме в Google.
Ця
книга може змінити те, як ви працюєте й досить несподівано. Від Ласло Бока
(віце-президента Google по персоналу) ви дізнаєтеся, що:
-треба шукати розумніших людей, ніж є ти сам
-корисному можна повчитися не тільки у гарних
працівників, а й у поганих
і знайдете відповідь на головне питання
книги: чому всі хочуть працювати в Google.
4. Рекрутинг на 100%
У книзі Ільгіза Валінурова ви не знайдете заплутаних незрозумілих речень та слів. Тут все дуже просто:
запитання - відповідь, запитання - відповідь. Ви хотіли дізнатися як працювати
з резюме? Без проблем. Ви побажали все дізнатися про інтерв'ю: типи, складнощі,
цілі та інше? Теж немає питань. І так буде з будь-яким запитанням.
Будьте
впевнені, що ця книга стане вашою настільною.
5. Обійміть своїх співробітників
Якими
більшість людей звикла бачити своїх у керівників та менеджерів по підбору
персоналу? Частіше всього, роздратованими та не дуже милосердними до
робітників.
Джек Мітчелл розбиває ці стереотипи і
переконує в своїй книзі, що заради гарного результату компанії, працівників
треба заохочувати пряником, а не батогом. І автору хочеться вірити, адже в цій
сфері він працює вже близько 50 років.
Як описує Джек, ці принципи навіть допомогли
йому знизити витрати на маркетинг та залучити більше талановитих
співробітників.
Єлизавета СЕМКО
журналіст "STUD-POINT"
0 коммент.:
Дописати коментар