Запустити свій стартап зараз хоче бодай кожен другий, та більшість бізнес-ідей приречені на провал. Інколи це викликає
непідробний подив, адже як геніальна ідея може не взлетіти? Та ще більший подив
виникає від історій розвитку бізнесу, який на перший погляд взагалі здається
дивним або навіть безглуздим.
Доставка чорних шкарпеток поштою
Ідея створити такий бізнес прийшла до організатора — Мемі Лічті, зовсім випадково. Одного разу, коли він ще працював у рекламному агентстві, чоловікові потрібно було зустрітися з японськими діловими партнерами. Оскільки проводилися переговори у чайній, то за етикетом Мемі мав зняти взуття. Яке ж було його розчарування, коли він побачив, що його шкарпетки диряві та ще й непарні. Через цю прикрість чоловік просидів всю бесіду в незручній позі лотоса, аби не заплямувати свою репутацію. Так після цього казусу через місяц і
виникла компанія «BlackSocks» («Чорні шкарпетки»), співорганізатором якої став
друг Лічті — Марсель Рот. Спочатку корпорація займалася продажем лише чорних
шкарпеток через інтернет, наразі ж на сайті можна вибрати і кольорові варіації та багато різного одягу — білизну, футболки та інше. Особливість розробки в
тому, що клієнт оформлює підписку на товар, і 3/4/6 разів у рік отримує
комплект з 3 пар шкарпеток у подарунковій обгортці. Наразі 10 пар коштують 79
€. Та не дивуйтесь такій ціні, адже виробляється товар аж у північній Італії з
високоякісної пряжі. Чи
користуються шкарпетки попитом? Неабияким! Згідно з неофіційним даним, річний
оборот компанії складає 1,5 мільйона доларів!
Підліток заробив мільйон продаючи варення
Почав свій бізнес
юний Фрейзер Доерті ще в 14 років, коли продавав знайомим бабусині ласощі.
Потім він презентував смаколик сусідам, які згодом постійно купували ласощі у
юнака. Коли в 16 років хлопець продавав джеми
вже десяткам клієнтів по всьому Едінбургу, згодом у нього виникла ідея
організувати компанію з виготовлення натурального варення за бабусиним
рецептом. Наразі його фірма продає більше 500 000
банок джему в рік. Таким чином, хоббі бабусі та онука переросло в успішну
компанію SuperJam. Все геніальне — просто!
Послання
на картоплі
А інколи бізнес ідеї бувають взагалі божевільними, як от продаж бульб від Алекса Крейга, на яких вигравіровані повідомлення. Принцип простий: клієнт залишає смс на сайті розробника - Potatoe Parcel Service, адресу одержувача та вибирає велику чи середню картоплю, на якій хоче залишити послання (9,99$ і 7,99$ відповідно). Попри безглуздість ідеї, загальна сума контрактів, які були заключені з бізнесменом, на другий же день відкриття сервісу становила 2000$.
А інколи бізнес ідеї бувають взагалі божевільними, як от продаж бульб від Алекса Крейга, на яких вигравіровані повідомлення. Принцип простий: клієнт залишає смс на сайті розробника - Potatoe Parcel Service, адресу одержувача та вибирає велику чи середню картоплю, на якій хоче залишити послання (9,99$ і 7,99$ відповідно). Попри безглуздість ідеї, загальна сума контрактів, які були заключені з бізнесменом, на другий же день відкриття сервісу становила 2000$.
Єлизавета СЕМКО
журналіст "STUD-POINT"
0 коммент.:
Дописати коментар