понеділок, 19 вересня 2016 р.

Один успішний підприємець якось сказав, що для того щоб добре жити потрібно багато працювати, а для того щоб стати багатим - потрібно придумати щось інше... Ми не знаємо яке саме "щось" тоді придумав він, але знаємо яке "щось" потрібно сьогодні нам. Авжеж, якщо добре і тяжко працювати, врешті-решт статки самі прийдуть до рук, але це довго й нудно. Чи не простіше повчитися і знати трохи більше, завжди маючи козирі в рукаві?

А для Sales Manager особливо важливо напхати повні рукави джокерів, прочитавши всього декілька корисних книг. Тож, що прочитати і які навики краще розвити далі...

СТАНЬ ЧИТЦЕМ ЛЮДСЬКИХ ДУШ

Захоплива подорож в мозок сучасного споживача. Ліндстром Мартін.
Не раз ви помічали різні трюки реклами та промоутерів і  думали "та хто на це поведеться?". "Все тіп-топ?" та "Не гальмуй - снікерсуй"? Маячня? Але на це ведуться. Ліндстром Мартів детально розписав всі трюки та ходи, якими легко заманити покупця на свій товар. Прочитавши цю книгу, ви без проблем станете Професором Ікс, і зможете пролізти в мозок сучасного споживача з допомогою релігії, заборон, дозволів та сексуального підтексту.

Винос мозку!  Ліндстром Мартін.
Ще одна книга геніального Ліндстрома Мартіна, яка розкриває всі секрети маніпуляцій сучасних маркетологів та менеджерів по продажам. Хоча створена вона була для споживачів, але починаючий Sales manager знайде в ній для себе багато корисного про те, як наваритися на звичайних смертних.

Це крутий посібник, що зібрав в собі фірмові техніки та технології продажів,які використовував автор. Та головна заслуга цієї книги в тому, що вона розповідає як вести переговори, як проникнутись довірою покупця і як працювати з реальними клієнтами із плоті, крові, потреб і вічних "хочу", а не з абстрактними образами. 

СТАНЬ ВОВКОМ З УОЛ-СТРІТ

Як продати колесо.  Д.Кокс, Г.СтивенсДовге та детальне дослідження подане у зовсім несерйозні формі - історичний роман. Для професіоналів продажів ця книжка буде здаватися дитячою казочкою, хоча так воно і є. Але для новачків і для повторення почитати буде корисним. Краще всього зависнути на пляжі з цією історією і поглинати одночасно коктейлі і знання,а потім одразу перевірити прочитане на практиці - позмагайтесь з продавцями і їх фірмовим "солодка кукурудзааа!"

Школа продажів. Олександр Деревицький
І знову майстер своєї справи, який точно знає, що і  як робити розповідає про хитрощі продажів. Читати цікаво, весело і головне - корисно. Книга дуже конкретна і наповнена дієвими поради(ну, можливо не завжди корисних, але головне завжди короткий!). Менше слів - більше діла!

Ця книга - справжній друг для будь-якого менеджера з продажів. Після першого прочитання ви отримаєте масу корисних знань: як знайти нових покупців, як збільшити прибуток з кожного покупця, як довести  людям, що їм просто необхідні ваші товари та послуги. А якщо потім з'являться питання - відповіді буквально виваляться на вас зі сторінок. 

Майстер дзвінка. Євгеній Жигилій 
Ця книга зробить вас майстрами телефонних дзвінків. Ви більше не будете здригатися почувши словосполучення "холодні дзвінки", а робота з клієнтською базою не буде заганяти вас в тупий кут. Як правильно розмовляти, як отримати результати і як не послати куди подалі того, хто послав вас - все це в простій і доступній формі. 

Техніки холодних дзвінків. Стівен Шиффман. 
Стівен Шиффман знає як розмовляти по телефону так, щоб стало гаряче. І мова не про те, що ви могли подумати, а про техніки холодних дзвінків, які реально приносять користь. В книзі описано все те, що необхідно менеджеру-початківцю, щоб не перетворитися самому на холодне бездиханне тіло в світі бізнесу. 

ТЕОРІЯ БРЕХНІ або НАВЧИСЬ ПРАВИЛЬНО ВЕСТИ ПЕРЕГОВОРИ

Я чую вас наскрізь. 
Марк Гоулстон
Головне в переговорах не тільки говорити, але й слухати. Чути. Про те як використовувати сказане на свою користь і як не прослухати цю користь у методиках Марка Гоулстона. Станьте знавцями людської душі, кохайте вухами і народжуйте вигідні угоди.

Зв'язки вирішують все. Дарсі Резак. 
Про те як стати всюди своїм хлопцем, про те як побрататися з "улюбленим ворогом" та нажити масу корисних знайомств у своїй книзі розповів професіонал. Ніколи не знаєш, коли тобі допоможе випадкове знайомство в клубі чи сумісна бійка в темному перевулку. Корисні люди всюди, а твоя справа використати особистий контакт в ділових цілях. 

Два експерта в тому як говорити та домовлятися розкривають свої прийоми.  Вони приводять багато практичних прикладів, методик та хитрощів, подаючи це в простій та доступній формі. Наприклад, "Люди обирають серцем, а потім шукають раціональні причини свого вибору". І ці хлопці знають про що пишуть, адже підняли своїми методиками статки не одного десятка талановитих людей. 


Дар'я ПРОНОЗА
журналіст "STUD-POINT" з м. Дніпро

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації