Комунікаційність, наполегливість, різносторонність - це все про тебе і ти хочеш досягти певних висот у сфері сейлз-менеджменту? Та інколи навіть попри такі чудові характеристики щось заважає стати успішним фахівцем. Що ж робити і яких помилок не допускатися на шляху до вдалої кар'єри менеджера з продажу?
Перше працевлаштування
Основною проблемою всіх студентів та випускників ВНЗ - відсутність досвіду роботи. Його потребують всюди та повсякчас. Та як же його отримати, якщо нікуди без нього не беруть? Ця проблема часто спіткає й охочих до професії менеджера з продажу.
А вихід є! Потребується всього лиш підійти до цієї сфери з іншого боку. Всім роботодавцям потрібен кандидат з вищою освітою та досвідом роботи. Та мало хто знає з шукачів роботи, що в цій справі бажана непрофільна освіта. Так, наприклад, медпрацівник має великий шанс успіху в продажі медапаратури, а будівельник за освітою може виявитися гарним сейлз-менеджером з будматеріалів. Та з якої саме професії варто починати свою кар’єру спеціаліста з продажу? Звичайно ж, з найближчих до менеджменту вакансій — торгового представика чи агента.
Подвійна професія
Хочеш бути успішним сейлз-менеджером - доведеться бути й психологом. Скажете, що це дві зовсім несумісні професії? Як би не так.
У сучасному світі хоча б мінімальні знання з психології потрібні всім, адже щоб зрозуміти клієнта, треба знати всі його побажання щодо товару чи сервісу, а тобто читати його приховані думки. І в цьому може допомогти розуміння мови жестів, міміки. Так, наприклад, Девід Меттсон у своїй книзі «Психологія успішних продажів» чудово описує різні техніки, які засновані на психологічних аспектах між клієнтом та менеджером. І подібні прийоми використовують майже всі. Ви і самі не раз вислуховували від менеджера:«Тільки сьогодні 50% знижка» - і можливо навіть потрапляли на цей гачок. Чому так відбувається? Тому що так влаштована психологія споживача.
Говори та не заговорюйся
Та є й друга сторона цієї науки. Багато «спеціалістів» за допомогою таких технік легко маніпулюють клієнтами та часто їх обманюють, що є неприпустимим та небезпечним навіть для самого менеджера. Адже якщо вас спіймають на брехні, то вам гарантована погана репутація та майже нульові продажі.
Чи варто воно того? Звичайно ж, що ні, бо за статистикою незадоволений клієнт розповість про свій поганий досвід 10-20 людям, а задоволений поділиться своїм позитивним враженням з 3 персонами. Тому будьте чесними професіоналами своєї справи!
Єлизавета СЕМКО
журналіст "STUD-POINT"
0 коммент.:
Дописати коментар