пʼятниця, 7 серпня 2015 р.


Що є найважливішим для початку побудови твоєї кар’єри? Звісно, успішна співбесіда. Кожен з нас проходить цей етап. І ось, твоя мрія здійснилася: тебе запрошено на співбесіду до омріяної компанії. Ти готуєшся до нього, передивляєшся всю інформацію про дану структуру, яку тільки можеш знайти, стоїш перед дзеркалом і тренуєшся відповідати на запитання. Нарешті наступає «цей» день. Для того, щоб все пройшло якнайкраще, варто прислухатися до порад експертів.

Першим кроком, що наблизить тебе до мрії буде вчасний прихід. Запізнитися на співбесіду просто неприпустимо. Сплануй свій час так, щоб приїхати на місце призначення завчасно. Беручи до уваги закордонний досвід, приходити слід за 10 хвилин до початку співбесіди. По-перше, це вважається хорошим тоном, а по-друге, в тебе буде достатньо часу, щоб заспокоїтися після дороги, випити води, привести себе до порядку, знову проговорити все те, що ти знаєш, підготовити запитання, котрі ти зможеш поставити наприкінці. Цей час дасть тобі можливість зібратися і впевнено пройти даний етап твого життя. До того ж, за 10 хвилин можна познайомитися з працівниками (секретарем), дізнатися про компанію з середини. Нова інформація ніколи не буде зайвою.
Тепер ти цілком готовий до власне співбесіди. Ти спокійний, впевнений в собі, готовий до розмови з потенційним працедавцем. Ти не прокрадаєшся до кабінету, як мишка, а спокійно та врівноважено заходиш. У тебе має бути вигляд людини, котра зможе вирішити питання працедавця з вибором нового співробітника! На твоєму обличчі посмішка і ти готовий до розмови. Запам’ятай: ніколи першим не протягуй руку для привітання, але, зайшовши до кабінету, воно має прозвучати з твоїх вуст. Не забувай, під час співбесіди козирем є чарівність, в котрій поєднується приємна зовнішність, інтелект, вміння спілкуватися, правильна інтонація розмови, інтерес до інших та почуття власної гідності.
І от, співбесіда підходить до свого логічного завершення. В кінці розмови слід чітко домовитися коли і як ти дізнаєшся про результати. Краще, якщо ініціатива буде в твоїх руках, і в призначений день та час ти зателефонуєш, щоб дізнатися результат. Така активна позиція буде кращою за пасивну, і справить враження ділової людини. Не забувай і про правила ввічливості. Важливо, щоб обидва учасники закінчили зустріч з відчуттям, що все, про що слід було сказати, сказано і що ви обидва маєте в своєму розпорядженні достатньо повні відомості для прийняття рішення. Подякуй працедавцю за розмову та приділену увагу.
Вийшовши з кабінету, будь ввічливим з працівниками компанії. Подякуй їм за увагу і спокійно, не поспішаючи рухайся в потрібному тобі напрямку.
Після проходження співбесіди проаналізуй свою поведінку та зроби правильні висновки. Постарайся надалі використати досвід, отриманий під час зустрічі та при підготовці до неї. Якщо тобі відмовили, то постарайся дізнатися причину, щоб надалі не робити подібних помилок і внести відповідні корективи при підготовці до нових співбесід та інтерв’ю. В жодному разі не слід засмучуватися, якщо з першого разу тебе не прийняли на роботу, отже, то не твоє місце. Продовжуй пошук і не бійся пробувати знову і знову. В будь-якому разі, для кожного працедавця важливим є твій професіоналізм. Надалі, постарайся продемонструвати це протягом всієї розмови.
Не бійся підкорювати нові вершини: дорога туди тяжка, зате який краєвид відкривається!
 
Автор: Анастасія Густодим

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації