Кожна
творча особистість намагається реалізувати себе у справі, котра, якщо не
приносить великих доходів, зате, приносить задоволення для душі. Проте є такі творчі особистості, котрі хочуть реалізувати себе у сфері бізнесу,
створити пропозицію нового продукту на ринку, який буде користуватися попитом і
стане навіть чимось унікальним, відмінним від інших. Проте, сфера бізнесу
вимагає від людини не тільки значних зусиль, особистої витривалості, а й великої
стійкості щодо ризиків.
Адже, хто як не індивід, котрий прагне здобути першість
свого продукту на ринку, показати
суспільству результат своєї праці, свої нові ідеї, ризикує найбільше. Оскільки
те, як відреагує соціум на той продукт, який він готовий вивести на ринок,
формує саме можливість успіху даного продукту в кінцевому результаті. Індивід,
який бажає стати майбутнім бізнесменом може вважати свій продукт унікальним і
надзвичайно необхідним для суспільства і в даному випадку він ризикує отримати
не сприйняття свого продукту суспільством. Причин такого не сприйняття може
бути безліч і у кожного вони різні. Це може бути неправильне подання бренду,
невдало підібраний час для винесення окремого продукту на ринок, невдало
підібрана команда й т. ін. Проте, щоб уникнути невдач необхідно звернутися за
порадою до фахівців, котрі допоможуть правильно підготувати й «продати» на
ринку не тільки свій продукт, а й, в першу чергу, самого себе та свою компанію.
Адже якщо певний бізнесмен прагне стати успішним він має, окрім гарного продукту,
так само гарно «продати» себе та свою компанію й тоді ймовірність його успіху буде набагато
вищою.
Тому для того, щоб допомогти знайти успіх у
сфері бізнесу, геніальним винаходом людства є саме бізнес-тренінги. Саме слово
тренінг походить від англійського
"to train", що означає "навчати, тренувати, дресирувати".
Тренінг - це одночасно:
·
цікавий процес пізнання
себе та інших;
·
спілкування;
·
ефективна форма
опанування знань;
·
інструмент для
формування умінь і навичок;
·
форма розширення
досвіду.
Під час тренінгу створюється неформальне,
невимушене спілкування, яке відкриває перед групою безліч варіантів розвитку та
розв'язання проблеми, заради якої вона зібралася. Як правило, учасники в
захваті від тренінгових методів, тому що ці методи роблять процес навчання
цікавим, не обтяжливим.
Одним
із дуже корисних та ефективних видів тренінгів є саме такий вид тренінгу, як
бізнес-тренінг. Загалом
бізнес-тренінги можна класифікувати та вибирати за такими параметрами:
за формою проведення (відкриті для усіх охочих,
корпоративні, лише для цієї компанії);
за галуззю (продажі та обслуговування,
тайм-менеджмент, впровадження стандартів виробництва, командотворення і
корпоративна культура, аудит, бухгалтерія, маркетинг, підвищення кваліфікації
та розвиток управлінських навичок;
за рівнем коуча (працівник бізнес-центру, керівник
бізнес-центру, закордонний тренер);
за ціновою політикою (мінімальна ринкова вартість у Києві на
осінь 2012 р. така: для відкритих — 200 грн за людину, для корпоративних — від
2000 грн за 13-16 осіб; бувають тренінги набагато дорожчі цих тарифів).
Наприклад, тренінги, які проводять працівники великих і успішних на ринку
компаній є доволі дорогими. Тренінг, тривалістю 2-3 години, від успішного
лектора великої компанії коштує від 12-15 тис. грн.
Проте в наш час існують компанії, котрі готові проводити навчальні тренінги для молодих спеціалістів, що закінчили ВНЗ та планують реалізувати себе у сфері бізнесу, за досить низькими цінами. Чудовою можливістю для молоді зараз є навчальна програма для майбутніх лідерів «Career Factory. Summer - 2015», де молодь зможе реалізувати свій потенціал, удосконалити лідерські навички, отримати роботу в провідних компаніях України.
Адже, якщо індивід молодий та сповнений нових та цікавих ідей і бажань, котрі він/вона
прагне реалізувати у сфері бізнесу та вдосконалити в собі лідерські навички,
варто користуватися нагодами та шансами, котрі випадають на долю сучасної
молоді.
Підсумувавши, варто
сказати, що будь-яка справа може бути вдалою, якщо намагатися знаходити
однодумців та людей, котрі зможуть у цій справі надати підтримку. Тому, якщо
певний індивід відчуває, що він може і хоче стати лідером, створити свій бізнес
й досягти успіху, не варто сподіватися, що все вийде само собою через те, що
він чи вона такі класні. Адже саме досвід та поради, знання тих людей, котрі
досягли успіху в певній сфері стане тим поштовхом, який допоможе реалізувати
себе окремому індивідові в омріяній сфері.
Автор Заремба Софія
0 коммент.:
Дописати коментар