четвер, 10 вересня 2015 р.


Існує загальний стереотип про маркетологів, характерний для нас усіх: ярлик маніпуляторів. І в той час, як цей пост може застосовувати такий тип мислення, ми сподіваємося, вдасться видалити той негативний сенс, що несе в собі слово «маніпуляція». Маніпуляція має місце в кожному офісі по всьому світу, і майже при кожній взаємодії клієнта з представником послуг. Тим не менше, в більшості випадків мова йде про маленькі штучки, шляхи отримання роботи або при закінченні справи якомога скоріше. Це також є значною основою мотивації та впливу співробітників. Для маркетологів, звичайно, існують техніки, котрі допомагають надихати та мотивувати людей до бажаної дії. Я провів дослідження науково обґрунтованих методів маніпуляції свідомістю, які можуть бути встановлені в будь-яких стратегіях: як соціальних медіа так і корпоративних чи особистих. Ось те, що мені зустрілося:
1.   Дайте потенціальному клієнту причини того, що ви робите.
Або, як пан Саймон Сінек мудро висловився: «Люди не купують того, що ви робите, вони купують те, чому ви це робите». Забезпечення людей причиною, чому ви робите те, що ви робите допоможе стати ближчим до вашої цільової аудиторії й зробити її більш схильною до дій. Я, справді, не можу стверджувати цього краще, ніж пан Сінек.

2.   Встановіть схожість.
Бренди, зазвичай, роблять це шляхом пов’язування себе зі спортивною командою, котрій надає перевагу їхня цільова аудиторія, через заходи, що відбуваються, улюблений тип музики і т. д. Люди, зазвичай, роблять це, віддзеркалюючи в стилі одягу, вираженнях тіла, інтонаційною моделлю і т. ін. Шляхом встановлення подібностей люди залишаються під враженням, що бренди, як і вони, також існують і в інших аспектах.

3.   Використовуйте емоційні заклики.
В той час, як 2 десятиліття тому маркетологи обговорювали й занурювалися в галузі промисловості, котрі повинні використовувати раціональні заклики, на відміну від галузей, де слід використовувати емоційні заклики, справді, не мають сьогодні жодних обговорень. Навіть великі галузі, котрі потребують високу початкову купівельну ціну, такі як автомобільні продажі, досягають цього, шляхом використання емоційних закликів. Наука вважає, що ми приймаємо рішення, засновані на емоціях, котрі керують нами, а потім використовуємо логіку, щоб виправдати ці рішення.

*Кен Орвіг має великий пост, котрий пояснює раціональний та емоційний підходи в деталях.
4. Створіть сприйняття авторитету.В соціальних медіа до цього призводять, в тому числі, ваші сертифікати, багаторічний досвід, чи можуть бути впізнавані клієнтами вашого профілю, обкладинки, фото соціальних профілів. Люди воліють співпрацювати та купувати в експертів даної сфери.

5.   Отримайте перспективи – робіть маленькі зобов’язання.
Попросіть послідовників приєднатися до вас у справах пожертви/здоров’я – це буде відмінним прикладом. Ви не повинні просити про велику прихильність, зробіть будь-яку маленьку річ. Таким чином, ви матимете перевагу перед «ширянням» в полі ваших продажів, і ваші послідовники почуватимуться ближчими до вашої компанії.

6.   Підхід: «Вони теж це зробили».
Якщо ви націлені на молодих студентів коледжу, ви хочете поділитися перемогою іншого коледжу в бажаній дії за вашим вибором. Якщо ви орієнтуєтеся на малі та середні компанії, ви розповсюдите деяку інформацію про те, як лідери даної сфери зробили це. Люди будуть більш схильні робити те, що вже хтось робив до них. 

 
Автор: Stefan Jordev
Переклад: Анастасія Густодим
Джерело:  Social Media Today

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації