Галузь IT розвивається з величезною швидкістю. Компанія Ubisoft так само стрімко розвивається та розвиває своїх співробітників. Ми поспілкувалися з HR - менеджером Оленою Бондаревою та спеціалістом з розвитку кар'єри Наталією Добровольською. Нам вдалося дізнатися секрети успішної кар’єри в Ubisoft та розвіяти деякі стереотипи про IT галузь.
Чим займається ваша компанія?
Ubisoft один з лідерів галузі розробки, дистрибуції та видання комп’ютерних ігор. Наша компанія на ринку вже 30 років. За цей час ми встигли створити величезну кількість ігор для різних платформ: комп’ютерів, мобільних додатків, консолей. Компанія заснована у Франції з головним офісом у Парижі. Незважаючи на те, що це французька компанія, англійська є нашою головною мовою спілкування. Офіси Ubisoft знаходяться в різних країнах світу. На сьогодні у компанії працює більше 12 тисяч співробітників.
Олена і Наталія |
У Києві компанія працює з 2008 року, тому вже 8 років поруч з нами твориться дещо більше, ніж ми уявляємо. Що саме? За цей час ми брали участь у спільній розробці більше, ніж 20 ігор (таких відомих брендів як Аssassin's Сreed, Watch Dogs, FarCry та інших), наша студія зросла від декількох чоловік до понад 220 співробітників. Найбільше зростання почалося і продовжується влітку 2016 року, коли було відкрито підрозділ з тестування ігор. Також ми збільшуємо кількість проектів, над якими працюють розробники, тому постійно знаходимось у пошуку найкращих фахівців.
Яка атмосфера у вашій компанії? Як налаштовані співробітники?
Я б охарактеризувала атмосферу як дружньо-робочу (friendly work environment). Наша родзинка - співпраця різних типів людей, різних національностей, що дозволяє поглянути на питання з усіх боків. Також у нас панує дух свободи - люди можуть творити та вигадувати, що в нашій індустрії є дуже важливим фактором.
Як проходить робочий день? Як вам вдається налаштувати команду на таку високу продуктивність?
У Ubisoft є певна гнучкість, яка дозволяє прокидатися у зручний час і підлаштовувати свій графік під команду. Усе починається з того, що команда збирається на коротенький “стенд-ап”, де співробітники обговорюють завдання, які вони виконували вчора, і чим планують займатися сьогодні. Також протягом дня вони постійно співпрацюють з колегами з інших студій.
Нещодавно робили внутрішню статистику, і дівчат у нашому офісі близько 16%. Є дівчата, які працюють над розробкою ігор: своїм поглядом вони доповнюють картину і дають інший погляд на те, що потрібно споживачеві, привносять нові ідеї. Є дівчата, які займаються тестуванням ігор: це чудова можливість робити улюблену справу, грати у комп’ютерні ігри і додавати щось своє у їх розробку.
Як у вас проходять корпоративи і тімбілдинги?
Тімбілдінги відбуваються достатньо часто. Якщо говорити про компанію в цілому, то двічі на рік ми проводимо їх поза межами офісу. У кожної вечірки є свій концепт і стиль. Наприклад, взимку київському офісу було 8 років і за ідею ми взяли “8 років - 8 біт”. Стилізовані окуляри, костюми, багато ігор, які існували раніше у 8-ми бітному форматі. Хтось грав, хтось танцював, хтось просто спілкувався.
Якщо говорити про кожну команду, то вони мають свої традиції, які допомагають створювати особливу атмосферу.
Також для підтримання атмосфери, ми організовуємо сніданки з йогуртами, випічкою чи фруктами. Це ніби-то дрібничка, але співробітникам приємно мати нотку свята у будні. Також ми започаткували традицію святкування випуску кожної гри Ubisoft, коли організовуємо ігрові зони, де кожен має можливість позмагатися і спробувати нову гру.
То як стати співробітником вашої компанії? Як проходить співбесіда?
У нас є декілька етапів відбору співробітників. Перший етап - це розмова з представником з підбору персоналу. Якщо перший етап був успішним, кандидат отримує тест, в залежності від позиції, на яку претендує. Далі експерт відповідного напрямку проводить технічну співбесіду і за її результатами кандидата запрошують на фінальну співбесіду.
Ми шукаємо тих, хто мріє додати частинку свого таланту до світу комп’ютерних ігор.
HR - менеджер Олена Бондарева |
Який він - ваш ідеальний кандидат?
У нього має бути жага працювати над створенням ігор, бажання довести свою справу до високого рівня, професійне ставлення до роботи. Звісно, без чого не можливо зробити щось класне для будь-якої професії, так це без любові до своєї справи. Тому варто кайфувати від своєї роботи, зростати і розвиватися. Враховуючи те, як швидко змінюється IT-сфера, у тому числі і напрямок розробки ігор, хлопцям і дівчатам потрібно бути в курсі усіх трендів і вміти швидко адаптуватись.
Як ви розвиваєте своїх співробітників?
Ми допомагаємо розвиватись у різних напрямках. Наприклад, посилення технічних навичок, за допомогою обміну досвідом всередині та за межами студії у рамках професійних спільнот, конференцій. Також у компанії є електронна бібліотека, де можна дізнатися про найкращі практики за усі 30 років існування компанії. Оскільки для нас нетехнічні навички так само важливі, ми співпрацюємо із зовнішніми та внутрішніми провайдерами, посилюючи та розвиваючи лідерський потенціал компанії.
Чи можливо поєднувати навчання і роботу?
Так, можливо: всі працюють повний робочий день, але ми ставимося з розумінням до сесій/дипломів, якщо про це домовилися завчасно. Не зважаючи на усі форс-мажори, поставлені задачі мають бути виконані.
Другий рік поспіль ми проводимо програму стажування C++ програмістів. Буквально тиждень тому 10 інтернів отримали можливість пройти тримісячний Boot Camp, за результатами якого їм може бути запропоновано повноцінну роботу в Ubisoft. Щоб потрапити до цієї програми, потрібно також пройти відбір. Ми перевіряємо знання англійської мови, C++, а також технічні навички.
Після відбору у кандидатів є 6 тижнів інтенсивного навчання, наші досвідчені співробітники читають їм вступні лекції з дизайну, рендеру, загального розуміння процесу розробки.
Які настанови дасте шукачам?
Не побоятися подати своє резюме і прийти на співбесіду у Ubisoft. Бути відкритим до навчання, готовим адаптуватися до швидких змін ринку і натхненним своєю справою.Автор: Оля Пташка
Журналіст STUD-POINT
0 коммент.:
Дописати коментар