четвер, 28 липня 2016 р.


Сказати, що комусь із простих смертних зараз легко живеться - буде гріхом, а в умовах економічної кризи - смертним. Слово "заощадження" можна забути і викреслити зі словникового запасу до кращих часів. Особливо це стосується студентів, у яких завжди дуля з маком в кишені. Звичайно, студенти не живуть однією лише стипендією, комусь допомагають батьки, хтось іде працювати сам. В основному, студенти зі свого гаманця витрачають більшість грошей на харчування, проїзд та розваги. Виникає питання : чи можливо зекономити на чомусь із цього списку? Я вирішила перевірити це на собі. Ідея про цей експеримент з’явилася в мене ще декілька місяців тому, але так як я живу у невеликому місті, я подумала, що моя думка щодо економії буде суб’єктивною, тому я вирішила «проінспектувати» ще два міста. А, отже, в моєму експерименті беруть участь такі міста: Івано-Франківськ, Львів та Київ. Чому саме вони? Тому що, мені здається, що в цих містах найбільш помітна різниця цін, в порядку зростання. Я, як студент, всюди шукаю «халяви», тому своїми здобутками вирішила поділитися і з вами.

P.S.: У мене в гаманці 100 гривень, і я їх маю витратити на харчування, транспорт і якщо залишиться – на розваги.



Привіт, Франківськ!


Вранці я прокинулася і звичайно ж захотіла їсти. Зазвичай снідаю я вдома, але в рамках експерименту цього я зробити не змогла, тому пішла на пошуки дешевого сніданку. Транспорт я не використовувала, бо люблю ходити пішки, та й відстані цього

міста це дозволяють, а, отже, зекономила, як мінімум 4 гривні. Проходячи центром міста, я звернула увагу на вивіску біля кав’ярні : «Ранкова пропозиція! Кава+ круасан = 10 грн.». З моїм бюджетом я зрозуміла, що мені саме туди. Інколи, коли ми бачимо такі пропозиції, нам здається, що має бути якийсь підступ, але насправді підступу не було,  кава була смачна, а круасан свіжий!

Порада № 1 : Завжди звертайте увагу на вивіски з акціями та пропозиціями, саме вони найчастіше можуть зекономити гроші.

Поки я гуляла містом, настав час обіду. Цікаві пропозиції я вирішила пошукати в

Інтернеті. Я знала, що зможу знайти там для себе щось корисне, таки знайшла. А натрапила я на чудову пропозицію : якщо береш піцу з собою, то на неї 50% знижки. Тому на обід я вирішила запросити свою подругу і розділити його із нею. Зайшовши в кафе, ми обрали піцу ціною в 50 гривень, а так як ми брали її із собою, вона нам обійшлася в 25 гривень. Ну, і враховуючи той факт, що піцу я ділила з подругою - мій обід обійшовся у 12,50 грн. Звичайно, що поганого у тому, щоб пообідати на природі? Тим більше я вже давно збиралася це зробити, тому ми з подругою вирушили у міський парк і добралися до нього ми також не використовуючи транспорт.


Порада № 2 : Ділитися з кимось також інколи буває економно.


З вечерею мені ж просто пощастило. Я вирішила не шукати жодних акцій та пропозицій. Так як за цілий день я витратила мало коштів, то на вечері я вирішила не економити. Я пішла у заклад, який першим трапився мені по дорозі. Як виявилося, він ще й нещодавно відкрився. Тож на вечерю я замовила собі салат, який коштував 40 гривень, я уважно прочитала склад продуктів, які входили у цю страву. На столі залишили меню. Коли мені принесли моє замовлення (зазвичай я таке не роблю, просто день таким видався), я вирішила звірити, чи у моєму салаті є всі інгрідієнти, які вказані в меню. Виявилося, що не вистачає двох продуктів, я з’їла півпорції і покликала офіціанта, щоб сказати йому про виявлене мною( чи скоріше невиявлене). До цього всього я застосувала всі свої знання щодо прав споживача та відмовилася платити за їжу, так як мене просто намагалися обдурити. З моїми зауваженнями погодилися і за вечерю я заплатила 0 гривень, при цьому з’ївши півстрави.


Порада № 3 : Не бійтеся відстоювати свої права і не платити за неякісні послуги. В деяких закладах з вами можуть посперечатися щодо цього, але все ж правда буде на вашому боці.

Отже, підіб’ємо підсумки моїх витрат за день :


    - Харчування – 22,50 грн. ( + 5 гривень я витратила на пляшку води)

    - Проїзд – 0 гривень

    - Залишок – 72,50 грн.

А я нагадую, що в мене в кишені було 100 гривень, з яких я мала прохарчуватися і витратити на проїзд, ходила пішки, але голодною не залишилася. Частину свого залишку я вирішила витратити на розваги, а саме: ввечері з подругою я пішла в театр на виставу, квиток якої мені обійшовся в 40 гривень. Решту грошей, що залишилися, я поклала у свою скарбничку , так я можу на крок ближче стати до своєї мрії.

Порада № 4 : Якщо ви все ж не любите ходити пішки, а витрачати гроші на транспорт не хочете, чудовою альтернативою стане прокат велосипеда. В Івано-Франківську є гарна пропозиція від кав’ярні : замовивши собі одну каву, ви можете взяти велосипед в прокат на цілий день.

Хитруйте, шукайте альтернативи, прислуховуйтеся до порад, адже це перш за все економія ваших коштів.   
                                              
                          
                                                                                                 Юлія КЛИМЕНКО

                                            журналіст "STUD-POINT" з м. Івано-Франківськ

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації