вівторок, 17 січня 2017 р.

Сильні і незалежні жінки, матріархат, емансипація, життя без бюстгальтера - які асоціації виникають зі словом “фемінізм”?
Журналістка "Центру кар'єрного розвитку STUD-POINT" вирішила обговорити це зі студентами топових ВНЗ Києва. Шість студентів різних спеціальностей відкриють своє бачення цього руху. А деякі навіть змінять своє ставлення до нього.

Яке твоє ставлення до фемінізму? Чи підтримуєш ти цей рух ?

Гліб, НаУКМА, соціолог -1
По-перше, я проти будь-якої дискримінації.
По-друге, я за здоровий глузд, рівноправність й водночас за розподільну ("пропорційну") справедливість. Не думаю, що можливо застосовувати одні й ті самі "універсальні" схеми поведінки в усіх випадках. Іноді буває, що для дівчини рівноправність дорівнює право на власну концепцію поведінки.

Ксенія, НаУКМА, філософ-5
Не підтримую. Мені не подобається у фемінізмі момент, що дискримінація чоловіків не є дискримінацією. Здається, що треба боротися за загальну рівність, а фемінізм передбачає лише жіночі права.

Рома, КНУ ім. Т. Шевченка,  ФРЕКС-4
Взагалі ставлюся нейтрально до феміністок. Я вважаю, що на нього страждають ті, у кого або з дитинства в родині, або в житті був негативний досвід з чоловіками.

Стася, НаУКМА, культуролог -3
У мене позитивне ставлення до "хорошого" фемінізму - не радикального.
Це не про рівність жінок, це про гендерну рівність. Але не ризикую користуватися цим словом як маркером.
Що це таке у твоєму розумінні?
Ну дивлячись яка хвиля, адже у кожній хвилі був свій концепт.

Настя, КНУ ім. Т. Шевченка, географія та геоекологія
Фемінізм - виклик патріархату і чоловічому правлінню. Я за рівність. Є розуміння, що чоловік “головний” по заробітку грошей, а жінка має берегти сімейне вогнище. Це є нерівність. Взагалі, для мене рівність - це коли обидві сторони задоволені. Якщо жінка приймає для себе роль господині и виховання дітей, а чоловік як “мисливець”, то все добре. Якщо ж хтось не  приймає ці ролі і відчуває себе пригнобленою стороною, то це вже нерівність.

Богдан, КНЕУ ім. В. Гетьмана, МЕіМ-3
Це рух жіночої статі за рівні права з чоловіками
І я до цього байдужий. Вважаю, що права вже дотримані і цей рух не має сенсу. Наприклад, в арабських країнах це “піде”, у нашій країні це не є актуальним.
Тоді чому жінки виходять на демонстрації, якщо це питання вичерпало себе?
Сидить жінка вдома, їй нічого робити, каже:”Мій чоловік працює, я відчуваю себе пригніченою.” Це усе через неробство.


Питання хлопцям:
Якщо твоя дівчина буде вимагати рівність у сім'ї, чи ти підтримаєш? Як щодо розподілу у хатніх обов’язках і тих “ролей”, які мають статі?

Рома
Якщо буде сама лагодити розетки, то немає проблем. Фемінізм - це коли жінки вважають, що все повинні робити чоловіки, а вони просто весь час витрачати на себе.
А особисто для тебе є розмежування на чоловічі і жіночі обов'язки?
Скоріше так, ніж ні.

Гліб
Зі своєї сторони ніколи не вважав за можливим у своїй родині мати нерівноправ’я між чоловіком та жінкою. Я виріс, власне, в умовах рівноправності, тож формат "жінка 24/7 займається лише хатніми справами" є для мене чимось незрозумілим.

Богдан
У мене в сім’ї немає чіткого розподілу на чоловічі і жіночі обов’язки. Не бачу проблеми у приготуванні їжі і т.д.

Питання дівчатам:
Ти б хотіла, щоб у твоєму житті був розподіл на чоловічі і жіночі обов’язки?

Ксенія
Мене влаштовують права і обов’язки, які я маю. Але якщо жінка хоче працювати у сфері, котра вважається “чоловічою”, то ніхто не має права їй завадити. Якщо мається на увазі про хатні справи?  І якщо для чоловіка принципово, що це жіноча справа? Це не правильно. Бо регламентування для будь-якої статі чимось негативне. Я за рівність, але проти дискримінації.
Стася
У моїй родині традиційний розподіл обов'язків. У спільному побуті з хлопцем намагаємося цього уникнути. Якщо грубо, то борщ може зварити й він, коли я «зашиваюся».
Настя
Як на мене, у 21 столітті вже немає розподілу обов’язків за статтю. Він зник, і зник дуже різко. А усе інше - це свобода вибору. Захочу суп варити, то це не означатиме, що я відчуватиму себе пригнобленою.  А принципового чоловіка з “традиційною ментальністю” у мене не буде (усміхається).

Лише вам вирішувати, хто має рацію, а хто - ні! Чи насправді усі респонденти обізнані у цій темі? Нам цікава і ваша думка! 


Автор
 
Журналіст STUD-POINT

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації