четвер, 26 січня 2017 р.


Як гадаєте, чи потрібен диплом у професії, про яку вже так давно мрієте?
Ми запускаємо нову рубрику, у якій розкажемо шлях молодих спеціалістів, які не мають диплом у тій сфері, де працюють. Ми по максимуму зачепимо популярні професії, розкриваючи таємниці працевлаштування та бездипломного життя.

До вашої уваги: Серія 1. Бездипломний SMM

Сьогодні з нами буде Емілія, яка вже півроку працює SMM-ником. Як вона прийшла у світ соціальних мереж і пов’язала з цим своє життя? Як стала незамінним співробітником без будь-якого диплома?

Міло, розкажи про себе. Чим ти займаєшся?
Я- Міла і я займаюсь SMM-ом. Окрім того, що працюю SMM-ником, навчаюсь на першому курсі культурології в Могилянці.

І як культуролога з Могилянки занесло в SMM? Десь до того працювала?
Усе життя мене приваблювала журналістика і вже зі школи я почала писати статті.. І одним із місць моєї роботи був “Студвей”, там я була журналістом. Це місце надзвичайно мені допомогло у розвитку як журналіста, так і особистості.

Міло, а коли ти зрозуміла, що тобі подобається SММ?
Ну це було десь в липні. Я тоді втратила смак до журналістики і в більшості робила свою роботу на автоматі. Я вирішила, що певно треба щось змінити. Була перерва в кілька тижнів, коли я зрозуміла, що все ж люблю писати і мені це потрібно. Одна з таких професій, де треба писати не багато, чітко та лаконічно - SММ. Тоді я натрапила на новину про проекти SMM і Copywriting skills. Ну і от я тут, у STUD-POINT.
Не можу бути впевнена на 100 %, що SММ - це повністю справа для мене, мені по душі, але поки я задоволена своїм вибором.

А як ти отримала роботу? Що у тебе запитували?
Після SMM і Copywriting skills для учасників була можливість пройти практику протягом 10 днів в STUD-POINT. Я подумала, що це крутий варіант і непогано б підкріпити теорію практикою. Я домовилась прийти в офіс STUD-POINT, щоб обговорити умови практики. Приїхала. Співбесіду вів Вова (СЕО STUD-POINT). Окрім мене на "співбесіді" була ще одна дівчина. Виявилось моя знайома. Вона теж колись працювала у Студвеї.
Вова тоді, до речі, запитав чи розглядаємо ми варіант стати стажерами в команді STUD-POINT з можливістю працевлаштування. Дівчина поряд відразу відповіла "так", а мені довелося думати на ходу, бо я навіть не замислювалася над цим. Знову ж таки, в голові з'явилася думка "Чому б і ні?" і я погодилася.

О, сюрприз! А як же диплом?
Єдине, що Вова (СЕО STUD-POINT) спитав нас на рахунок попереднього досвіду: чим ми займалися до цього і чи ми студенти. Ну, я тоді взагалі лише школу закінчила, тому про який диплом може йти мова. Я розповіла, що до цього рік працювала в Студвеї і зараз продовжую з ними підтримувати співпрацю і ще була SММ-ником і копірайтером для одного фестивалю у Львові.

Як ти покращуєш свої навички? Що б порадила тим, хто теж хоче стати SMM-ником?

Щоб стати гуру SMM  - то це звичайно тренінги, література. Мені багато допомагають мої навички в журналістиці та копірайтингу. Facebook також. Можна додати в друзі різних гуру сфери СММ і стежити за новинами: які тренінги радять профі, що читати, якими ресурсами цікавитися і т.д. І варто знати що це таке загалом. Розуміти яку роботу виконує SММ-ник. Бажано відвідати перед тим тренінги, але також можна дослідити професію в інтернеті.

І останнє питання, певно, найпопулярніше для  SММ-ника) Як друзі/рідні ставляться до твоєї роботи? Не кажуть: досі сидіти у соц.мережах?
Тут радше питання у тому, скільки часу я там проводжу. Ось я гуляю з друзями і раптом згадую, що мені терміново потрібно щось запостити. Я потупляю очі в телефон, а від друзів чую: "Аааа! Міла! Скільки можна!" Але, це так, по доброму. Бо друзі, так і рідні хочуть, щоб я свій вільний час, який їм виділяю, проводила максимально з ними.


Як бачите, диплом Мілі не знадобився. Це не означає, що треба бігти забирати документи із свого ВНЗ, але саморозвиток - гарний спосіб здійснити свої мрії. Більше того, ми впевнені, що саме STUD-POINT реалізує свої мрії. Випускники нашого проекту “Школа Маркетингу” нині працюють в  ABBYY,  Google, TEDx.

Автор

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації