четвер, 9 червня 2016 р.


"Центр кар'єрного розвитку Stud-Point" допомагає розвиватись не тільки учасникам проектів, а й займається розвитком кожного працівника. Ми вирішили ділитися з вами найцікавішою інформацією з усіх лекцій, що відвідує співробітник "Stud-Point". Сьогодні Діна Мущенко - асистент СЕО компанії - Володимира Швеця розповість про проект, який надихнув її навіть на те, щоб витратити час на написання відгуку про захід: 


«Zavtraman» - захід , який розбудить кожного, який змусить повірити найбільш невіруючого, який надихне найзатятішого скептика і песиміста і який допоможе втілити твої мрії у життя. Саме на такому заході ми побували тиждень тому. Дивовижний спікер Алла Клименко просто неймовірно заряджає людей своєю позитивною енергію. Вона відкриває очі на речі, здавалося б такі зрозумілі, але в той же час, які ми або не хочемо побачити і

усвідомити, або боїмося, або настільки потонули в рутині, що просто не розуміємо на чому справді треба концентруватися і про що думати кожну годину і кожну хвилину. А виявляється це дуже важливо. Ми стаємо тим – про що щоденно думаємо. І ось декілька тез виступу, якими я хочу поділитися з вами.


1. Щоб ви не робили, куди б не рухалися постійно питайте себе: «А що ж мене надихає?» «Чи надихає мене та справа, яку я роблю?»

2. Ми середнє арифметичне 5-ти людей, з якими спілкуємося, тому думайте і вибирайте з ким ви хочете спілкуватися, а з ким ні. Хто вас надихає, окриляє і приносить легкість у ваше життя…


3. Якщо ми не рухаємося за СВОЇМ сценарієм, ми все одно рухаємося, але за чужим сценарієм.

4. Якщо ви маєте ціль, весь час ставте собі запитання : «Те, що я роблю зараз, наближає мене до моєї мети?» «Як мені краще провести сьогоднішній вечір/день/літо/відпустку , зважаючи на мої цілі і мрії?»

5. «На скільки відсотків я роблю свою роботу?» Якщо відповідь – не 100% відсотків, то це тривожний дзвінок.
6. Ваша ціль повинна бути конкретною, вимірною, досяжною, екологічною і чітко окресленою в часі.
7. Успіх залежить: на 10% - від знань, на 40% - від думок, переконань і на 50% - від людей, з якими ви постійно спілкуєтеся.
8. Потрібно робити щоденні фізичні вправи.
9. Наш дохід – середнє арифметичне доходів 5-ти найближчих людей.
10. Знати – не означає робити!
Це лише короткі узагальнені нотатки виступу. А, взагалі, краще один раз відвідати цей захід, ніж 100 разів про нього почути. Дякую, команді Центр кар'єрного розвитку Stud-Point за таку можливість:)
 Діна МУЩЕНКО

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації