неділя, 14 лютого 2016 р.

Минув перший тиждень Школи маркетингу. Він був дуже цікавим, насиченим подіями, новими знаннями, живими емоціями та перспективними знайомствами. Найбільш допитливі не втрачають жодного шансу поспілкуватися з крутими маркетологами.
За перші дні ми вже познайомилися з Анною Ісаєвою, провідним бізнес-тренером з 10-річним стажем роботи у сфері маркетингу і продаж. Андрій Сєров, що нині очолює один з найбільших в Україні відділів дослідження споживачів у компанії Nestle, поділився своїм досвідом роботи з клієнтами та споживачами.

На сьогоднішній день роль фаворита серед учасників школи виборов Віталій Ткаченко. За 15 років роботи у сфері маркетингу Віталій змінив близько десятка робочих місць у провідних компаніях України, його цілеспрямованість і креативність мислення сприяють створенню і просуванню загальновідомих брендів. З поняттям стратегічного планування присутніх ознайомив Антон Волнянський, експерт з маркетингу і бізнес-стратегій, керівник підрозділів і проектних груп з 15-річним досвідом розвитку бізнесу в українських та міжнародних компаніях.
Наталя Гончаренко, один із кращих спеціалістів у розвитку салонного бізнесу, засновник компанії «Салонний маркетинг», поділилася секретами ведення бізнесу за відсутності бюджету. А щоб бізнес успішно розвивався, важливо вміти планувати. Тему фінансового планування у маркетингу детально розкрив Микола Жандоров, керівник торгівельної платформи Zakupki.Prom.ua.
Про створення успішного сайту та роль інтернет-реклами присутнім розповів Юрій Ніколаєв, що з 2012 року відповідає за продаж реклами відомого бізнес порталу All.biz., нині очолює відділ продажів.  Завершився останній тиждень виступом Наталії Скринської, власниці PR агентства GEM. 20-річний досвід у галузі подієвого маркетингу та практика викладання івент-маркетингу у Школі Рекламних Технологій допомогли якнайширше розкрити дану тему учасникам проекту. Наталія говорить, не існує ніяких секретів успіху: "Щоб стати успішною людиною,  треба працювати, працювати і ще раз працювати!"
За цей час зібралося не тільки безліч вражень, а й багато коментарів наших учасників. Хочемо поділитися деякими з них.


Владислава , студентка НУДПСУ
«Мене зацікавила Школа маркетингу, адже це можливість для мене, як для спеціаліста, поглибити свої професійні якості і отримати досвід від людей, що досягли значних успіхів у цій справі.»




Тетяна, студентка НУДПСУ
«У Школу маркетингу я прийшла за новими знаннями, щоб у майбутньому стати успішною леді. Сподіваюся набуті навички я зможу застосовувати після проекту для досягнення своєї мети.»


Марина, молода мама
«Я відчуваю, що досягла того рівня, коли треба рухатися далі. Школа маркетингу допоможе розібратися, який з напрямків цієї професії підходить саме для мене. Я ще й досі у пошуках…»




Юлія, школярка
«Stud Point допоможе мені здобути знання з маркетингу. Я сподіваюся отримати роботу чи можливість стажуватися у компанії, яка навчить мене чомусь новому і дасть необхідний досвід для подальшого кар’єрного зростання у цій сфері.»

Вероніка, студентка КНТУ
«Мені цікаво розвиватися та вивчати маркетинг. Я хочу спробувати себе у вирішення практичних завдань.»

Каріна, студентка КНЕУ
«Мені подобається маркетинг, проте моя спеціальність не дає можливості достатньо широко його вивчати. Я прийшла за новими знаннями.»

Як бачимо, всі учасники сповнені мрій і сподівань, кожен має перед собою чітку мету і вже зробив крок на шляху до її здійснення. Бажаємо всім незламного оптимізму і фарту.


Автор: Анастасія Чорногор,
фото Alina Pavlyk 

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації