Минув перший тиждень Школи маркетингу. Він був дуже
цікавим, насиченим подіями, новими знаннями, живими емоціями та перспективними
знайомствами. Найбільш допитливі не втрачають жодного шансу поспілкуватися з
крутими маркетологами.
За перші дні ми вже познайомилися з Анною Ісаєвою, провідним бізнес-тренером з 10-річним стажем роботи
у сфері маркетингу і продаж. Андрій
Сєров, що нині очолює один з найбільших в Україні відділів дослідження
споживачів у компанії Nestle, поділився своїм досвідом роботи з клієнтами та
споживачами.
На сьогоднішній день роль фаворита серед учасників школи
виборов Віталій Ткаченко. За 15
років роботи у сфері маркетингу Віталій змінив близько десятка робочих місць у
провідних компаніях України, його цілеспрямованість і креативність мислення
сприяють створенню і просуванню загальновідомих брендів. З поняттям
стратегічного планування присутніх ознайомив Антон Волнянський, експерт з маркетингу і бізнес-стратегій,
керівник підрозділів і проектних груп з 15-річним досвідом розвитку бізнесу в
українських та міжнародних компаніях.
Наталя Гончаренко, один із кращих спеціалістів у розвитку салонного
бізнесу, засновник компанії «Салонний маркетинг», поділилася секретами ведення
бізнесу за відсутності бюджету. А щоб бізнес успішно розвивався, важливо вміти
планувати. Тему фінансового планування у маркетингу детально розкрив Микола Жандоров, керівник торгівельної
платформи Zakupki.Prom.ua.
Про створення успішного сайту та роль інтернет-реклами
присутнім розповів Юрій Ніколаєв, що
з 2012 року відповідає за продаж реклами відомого бізнес порталу All.biz., нині
очолює відділ продажів. Завершився
останній тиждень виступом Наталії
Скринської, власниці PR агентства GEM. 20-річний досвід у галузі подієвого
маркетингу та практика викладання івент-маркетингу у Школі Рекламних Технологій
допомогли якнайширше розкрити дану тему учасникам проекту. Наталія говорить, не
існує ніяких секретів успіху: "Щоб стати успішною людиною, треба працювати, працювати і ще раз
працювати!"
За цей час зібралося не тільки безліч вражень, а й багато
коментарів наших учасників. Хочемо поділитися деякими з них.
Владислава ,
студентка НУДПСУ
«Мене зацікавила Школа маркетингу, адже це можливість для
мене, як для спеціаліста, поглибити свої професійні якості і отримати досвід
від людей, що досягли значних успіхів у цій справі.»
«У Школу маркетингу я прийшла за новими знаннями, щоб у
майбутньому стати успішною леді. Сподіваюся набуті навички я зможу
застосовувати після проекту для досягнення своєї мети.»
Марина,
молода мама
«Я відчуваю, що досягла того рівня, коли треба рухатися
далі. Школа маркетингу допоможе розібратися, який з напрямків цієї професії
підходить саме для мене. Я ще й досі у пошуках…»
Юлія, школярка
«Stud Point допоможе мені здобути знання з маркетингу. Я сподіваюся
отримати роботу чи можливість стажуватися у компанії, яка навчить мене чомусь
новому і дасть необхідний досвід для подальшого кар’єрного зростання у цій
сфері.»
Вероніка,
студентка КНТУ
«Мені цікаво розвиватися та вивчати маркетинг. Я хочу
спробувати себе у вирішення практичних завдань.»
Каріна,
студентка КНЕУ
«Мені подобається маркетинг, проте моя спеціальність не
дає можливості достатньо широко його вивчати. Я прийшла за новими знаннями.»
Як бачимо, всі учасники сповнені мрій і сподівань, кожен
має перед собою чітку мету і вже зробив крок на шляху до її здійснення. Бажаємо
всім незламного оптимізму і фарту.
Автор: Анастасія Чорногор,
фото Alina Pavlyk
фото Alina Pavlyk
0 коммент.:
Дописати коментар