середа, 24 лютого 2016 р.



Триває завершальний тиждень проекту «Marketing school 2016». Учасники вже встигли попрактикуватися та оцінити свої сили у розв’язанні реальних кейсів. Протягом другого тижня ми познайомилися та отримали майстер-класи від кращих спеціалістів маркетингу таких провідних компаній, як Google, Samsung, 1+1, Let's Go Digital Agency та ін.. На початку цього тижня зі своїми лекціями перед присутніми виступили представники Imperial Tobacco, Red Bull і PolitA.

Учасники проекту вже знають специфіку роботи у соціальних мережах, опанували пошуковий і політичний маркетинг, вивчили особливості PR, дізналися як стати успішним блогером та працювати з відкритими даними в Google, також їм відкрили секрети роботи з ЗМІ та багато іншого. Попереду ще безліч нових відкриттів, юні маркетологи сповнені вражень і залюбки діляться своїми емоціями.



Анастасія: «Мені дуже подобається Школа маркетингу, тут дійсно виступають круті спікери. Найбільше мені сподобався виступ Віталія Ткаченка від WOG. Я вже встигла прочитати одну із запропонованих книг і зрозуміла, що маркетинг – це моє. Раджу відвідати цей проект усім, хто вирішив вивчати маркетинг, не залежно на якій спеціальності ти навчаєшся, підприємець ти чи школяр… Marketing school – це найкраще рішення!»

 


Світлана, що планує запускати свій стартап відзначає гарний замисел проекту та його організацію на високому рівні: «Провідні спікери розповідають цікаві корисні речі, це вдало доповнюють практичні кейси. Мене найбільше зацікавила лекція зі стратегічного планування Антона Волнянського.»



Олександра любить в усьому конкретику: «Більш за все мені подобається, що інформація подається чітко по суті, ми отримуємо корисні знання та конкретні інструменти для подальшої діяльності. Дуже важливо, що спікери наводять приклади з власного досвіду. Ми маємо можливість оцінити здобутки  і помилки у реальних ситуаціях та зробити власні висновки.»




 Марія впевнено заявляє, що їй подобається на проекті все: «Багато корисної інформації, спікери докладно розкривають теми своїх лекцій. З виступів можна винести для багато корисного, а набуті знання та навички можна одразу застосовувати у своїй роботі.»



Олексій – студент, що не втрачає жодної можливості поглиблювати свої знання, застосовувати їх на практиці та керувати власним бізнесом. Від Школи маркетингу він прагне отримати дещо більше, ніж нову інформацію: «Мені важливо перейняти досвід компетентних спеціалістів. Найцінніший скарб у житті людини – це час. Він приносить досвід, який включає в себе безліч помилок. Для того, щоб вберегтися від типових прорахунків, я хочу дослідити певні процеси на практиці інших людей, а далі намагатися правильно йти своїм шляхом.»



Валерій, учасник «Marketing school 2014»: «Два роки  тому – три тижні пролетіли для мене, як один день. Прийшовши на проект, я зустрів багато розумних і компетентних людей, що стало поштовхом для розвитку в улюбленій сфері. Школа дала мені старт для кар’єрного розвитку. Після стажування у ЦП «Імпульс», я отримав масу вражень та досвід роботи у сфері маркетингу.»



Наталія, учасник «Marketing school 2015»: «Минулого року проект справив на мене дуже сильне враження. Цьогоріч я не змогла втриматися і знову завітала на Школу маркетингу. Адже тут дізнаєшся багато корисного, здобуваєш нові практичні навички і досвід розв’язуваня кейсових завдань, маєш можливість познайомитися зі спеціалістами різних топ-компаній.

Я неймовірно щаслива, що маю змогу знову вчитися тут і слухати поради спікерів. Вже цього року планую спробувати застосовувати набуті знання на практиці в компанії, у якій давно мрію працювати.»



Автор: Анастасія Чорногор,
фото Alina Pavlyk 

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації