Триває завершальний тиждень проекту «Marketing school
2016». Учасники вже встигли попрактикуватися та оцінити свої сили у розв’язанні
реальних кейсів. Протягом другого тижня ми познайомилися та отримали майстер-класи
від кращих спеціалістів маркетингу таких провідних компаній, як Google,
Samsung, 1+1, Let's Go Digital Agency та ін.. На початку цього тижня зі своїми
лекціями перед присутніми виступили представники Imperial Tobacco, Red Bull і
PolitA.
Учасники проекту вже знають специфіку роботи у соціальних
мережах, опанували пошуковий і політичний маркетинг, вивчили особливості PR,
дізналися як стати успішним блогером та працювати з відкритими даними в Google,
також їм відкрили секрети роботи з ЗМІ та багато іншого. Попереду ще безліч
нових відкриттів, юні маркетологи сповнені вражень і залюбки діляться своїми
емоціями.
Анастасія: «Мені дуже
подобається Школа маркетингу, тут дійсно виступають круті спікери. Найбільше
мені сподобався виступ Віталія Ткаченка від WOG.
Я вже встигла прочитати одну із запропонованих книг і зрозуміла, що маркетинг –
це моє. Раджу відвідати цей проект усім, хто вирішив вивчати маркетинг, не
залежно на якій спеціальності ти навчаєшся, підприємець ти чи школяр… Marketing
school – це найкраще рішення!»
Світлана, що планує запускати свій стартап відзначає гарний
замисел проекту та його організацію на високому рівні: «Провідні спікери розповідають цікаві корисні речі, це вдало доповнюють
практичні кейси. Мене найбільше зацікавила лекція зі стратегічного планування Антона
Волнянського.»
Олександра любить в усьому конкретику: «Більш за все мені подобається, що інформація подається чітко по суті,
ми отримуємо корисні знання та конкретні інструменти для подальшої діяльності.
Дуже важливо, що спікери наводять приклади з власного досвіду. Ми маємо
можливість оцінити здобутки і помилки у
реальних ситуаціях та зробити власні висновки.»
Марія впевнено заявляє, що їй подобається на проекті все: «Багато корисної інформації, спікери
докладно розкривають теми своїх лекцій. З виступів можна винести для багато
корисного, а набуті знання та навички можна одразу застосовувати у своїй
роботі.»
Олексій – студент, що не втрачає жодної можливості поглиблювати
свої знання, застосовувати їх на практиці та керувати власним бізнесом. Від Школи
маркетингу він прагне отримати дещо більше, ніж нову інформацію: «Мені важливо перейняти досвід компетентних
спеціалістів. Найцінніший скарб у житті людини – це час. Він приносить досвід,
який включає в себе безліч помилок. Для того, щоб вберегтися від типових
прорахунків, я хочу дослідити певні процеси на практиці інших людей, а далі
намагатися правильно йти своїм шляхом.»
Валерій, учасник «Marketing school 2014»: «Два роки тому – три тижні
пролетіли для мене, як один день. Прийшовши на проект, я зустрів багато
розумних і компетентних людей, що стало поштовхом для розвитку в улюбленій
сфері. Школа дала мені старт для кар’єрного розвитку. Після стажування у ЦП
«Імпульс», я отримав масу вражень та досвід роботи у сфері маркетингу.»
Наталія, учасник «Marketing school 2015»: «Минулого року проект справив на мене дуже сильне враження. Цьогоріч я
не змогла втриматися і знову завітала на Школу маркетингу. Адже тут дізнаєшся
багато корисного, здобуваєш нові практичні навички і досвід розв’язуваня кейсових
завдань, маєш можливість познайомитися зі спеціалістами різних топ-компаній.
Я неймовірно щаслива, що маю
змогу знову вчитися тут і слухати поради спікерів. Вже цього року планую
спробувати застосовувати набуті знання на практиці в компанії, у якій давно
мрію працювати.»
Автор: Анастасія Чорногор,
фото Alina Pavlyk
фото Alina Pavlyk
0 коммент.:
Дописати коментар