понеділок, 10 квітня 2017 р.


Коли приходить весна, з непосидючої особи ви стаєте на своєрідну амебу, якій все байдуже. Це кохання? Авітаміноз? То до вас завітала весняна апатія. То що робити, щоб звертати гори і подолати амебний стан.



  1. Розмалюйте своє життя! 
Прибирання та нове планування оселі може вивільнити негатив, притягувати у життя удачу та кохання. 
Для цього вам потрібен колір: для душевного спокою підійде холодна гама. А на бурхливий вир життя вас налаштують насичені барви. 

2. Звільніть свою голову. 
Візьміть аркуш паперу, напишіть на ньому всі речі, які вас турбують. Подумайте чому так сталося. І спаліть його. За давніми віруваннями вогонь очищує. Для того щоб гарно і смачно писати тексти, потрібно піти на SMM&Copywriting skills - це точно не дасть вам засумувати.

3. Розставте для Себе пріоритети. 
Якщо бажань є надто багато, розділити їх на три групки: термінове, важливе і бажане. І біля кожного з них поставте цифру пріоритетності. І без відкладань на завтра - починайте діяти! Це стосується і вашої кар'єри - визначитись з професією та майбутньою компанією допоможе проект Look Inside. Тут ви дізнаєтесь усі тонкощі роботи вашої компанії та знайдете своє покликання. 

4.Створіть свій простір комфорту. 
Не соромся вести свій особистий щоденник, де ти записуватимеш усе. Саме він стане твоєю “жилеткою”, якщо не хочеш нікого обтяжувати своїми проблемами. А можна навіть чорну смугу перетворити на щось гарне. Почни писати власний блог, ділись лайфхаками, як ти долаєш перешкоди, можливо, саме так ти знайдеш однодумців.

5. Займися спортом. 
Він ніколи не буває зайвим. У Давній Греції філософи (Арістотель, Піфагор і т.д.) взагалі не уявляли своє життя без нього. Він не тільки покращить твої фізичні данні, а й сприятиме розумовій активності. Може ти колись станеш видатним мислителем? 

Життя - це зебра. Тому за чорною смугою завжди буде біла, яка дасть стимул для нових звершень. І ще. Не забувай відпочивати. Навіть Бог на сьомий день після створення світу, мав Неділю))



КАТЯ КЛИМЕНКО,
НАДХНЕННИЦЯ ЗІ ЛЬВОВА 

четвер, 30 березня 2017 р.


Стати співробітником провідної компанії стало можливим за один день.







Весна не завадила
12 тисячам студентів знайти своє кар’єрне щастя на Ярмарку вакансій “Імпульс 2017. 28-29 березня студенти, випускники та взагалі будь-хто охочий мав можливість знайти роботу і пройти співбесіду з HR-менеджером.Організатори проекту “Центр кар’єрного розвитку STUD-POINT” попліклувався про те, щоб молоді спеціалісти вміли правильно складати резюме, тому лише  для відвідувачів ярмарку організатори проводили кар’єрні консультації з написання резюме і проходження співбесід. А про майбутнє кар’єри можна було дізнатися завдяки передбаченням, які напророкував STUD-POINT. 60 українських та міжнародних компаній, таких як Ubisoft, JTI, 1+1 media,  EY, BAT та інші пропонували вакантні робочі місця  для різних спеціальностей, з різним досвідом роботи та різними навичками. Традиційно Ярмарок проходив на території КНУ ім. Т.Г Шевченка.
Цьогоріч замісник декану ФРЕКС у КНУ Вікторія поділилася, що для студентів кожен ярмарок - свято. І зараз Вікторія зустрічає випускників факультету на ярмарку вже як представників престижних компаній.
З юного віку потенційні працівники можуть знайти своє перше місце роботи та успішно поєднувати її з навчанням. І саме Ярмарок вакансій стає першим кроком до успішної кар’єри. Для цього компанії проводили безкоштовні тренінги. Head Hunter, Malinochka, Starlight media, Deloitte, SMM school розповідали про створення власних стартапів, написання резюме та працевлаштування, а компанія Google вирішила зробити відкритий діалог з тими, хто  хотів дізнатися про роботу в ІТ.


Анастасія Овчаренко, HR Deloitte, на тренінгу зізналася, як вони відбирають резюме:"Має бути певний стиль документів, вони мають бути грамотні та сформовані під кожну вакансію. Приміром, нашій компанії важливі ваші хобі та захоплення. Також для Deloitte важливий здоровий спосіб життя".
Компанії дарували  потенційним працівникам сувеніри, пригощали солодощами, а партнери проекту, Комп'ютерна Академія "ШАГ", дала змогу спостерігати за процесом друку 3D принтера протягом усього дня 28.03 та навіть самостійно запустити квадракоптер.

Кавовий партнер заходу та український виробник кави Grusha.ua пригощав смачним кавовим напоєм та дарував позитивні емоції усім учасникам ярмарку.



Ярмарок вакансій “Impulse” проводиться двічі на рік (осінь та весна).
Цього разу він проходив  у Київському національному університеті ім. Т.Шевченка : - м. Виставковий центр, пр-т Ак.Глушкова 4г (28.03) - м. Університет, б-р Т.Шевченка 14 (жовтий корпус) (29.03).

Якщо ти не був на Ярмарку вакансій “Impulse 2017”, але маєш бажання знайти роботу, не потрібно чекати півроку, завантаж буклет - знайди своє професійне щастя. Також на сайті Ярмарку можна знайти роботодавця своєї мрії та за посиланням “Кар’єра у компанії” дізнатися про усі актуальні вакансії та відправити своє резюме.






Оля Пташка
Журналіст STUD-POINT

субота, 25 березня 2017 р.


Завжди відкрита до змін, підтримує ідеї співробітників та створює комфортні умови роботи - це усе про JTI. У інтерв'ю координатор з розвитку бренду роботодавця Денис Чуприна розкаже, як компанія стала найкращим роботодавцем Європи та як стати співробітником компанії з кращим HR-брендом.

Чим займається ваша компанія?
JTI Україна входить до групи компаній Japan Tobacco International (JTI), яка є одним з провідних виробників тютюнових виробів у світі та тютюновою компанією №1 в СНД. Компанія JTI працює в Україні з 1993 року, і вже у 2017 році, за результатами дослідження міжнародного інституту TOP Employers, компанія JTI отримала звання роботодавця №1 в Європі. Зараз JTI Україна є однією з найбільших міжнародних FMCG компаній на вітчизняному ринку з сучасною фабрикою в Кременчуці, головним офісом у Києві та регіональними офісами у найбільших містах України.
Як ви  налаштовуєте співробітників на продуктивність?
Світлина від JTI Careers Ukraine.Аби залучити найталановитіших людей до нашої компанії, ми постійно вдосконалюємо умови праці, щоб створити сприятливу робочу атмосферу. Окрім конкурентної заробітної платні, компанія надає працівникам чимало нефінансових винагород. Серед них корпоративна програма страхування життя і здоров'я, можливість безкоштовного відвідування тренажерних залів і басейнів, тренажерний зал в центральному офісі компанії, заняття з йоги та фітнесу в офісі, тренування з футболу і волейболу, вітамінізація і вакцинація працівників (за бажанням), проведення розважальних івентів, таких як Fun days в офісах. Також кожен працівник може планувати свій робочий день особисто, адже в компанії діє гнучкий робочий графік. Кожному працівнику надається чотири додаткових дні оплачуваної річної відпустки (всього 28 днів). Ми вважаємо, що кожна ідея може допомогти компанії поліпшити умови праці працівників або вдосконалити певні бізнес-процеси. Так, лише в 2016 році працівниками було зареєстровано майже 3500 ідей, і половину з них втілено в життя.
За яким принципом оцінюєте резюме?
 Для кожної позиції в нашій компанії є окремі основні критерії відбору кандидатів по резюме. Наприклад, рівень володіння англійською, наявність вищої освіти та водійського посвідчення, релевантний досвід роботи та ін. Крім того, з резюме можна зрозуміти рівень грамотності людини, її уважність, як вона структурує інформацію. Буває таке, що кандидат вказує в резюме, що одна з його сильних якостей – уважність, а при цьому має в тексті багато помилок.
Ми дивимося на мотивацію людини працювати саме в нашій компанії, її цінності – вони мають співпадати з цінностями нашої компанії. Крім того, важливими критеріями є результати тестування, рівень володіння англійською, водійське посвідчення для торгівельних представників.

Чи є у вас освітні заходи для співробітників?
У JTI Україна часто проводяться корпоративні заходи, спрямовані на побудову єдиної команди. Найчастіше - всередині відділів і функцій. Зазвичай, проводиться кілька бізнес-тренінгів та різного роду активності.

Світлина від JTI Careers Ukraine.
Навчання і розвиток є взагалі одним із стратегічних пріоритетів JTI. В Відділі персоналу компанії діє підрозділ навчання та розвитку, який допомагає кожному працівнику визначитися з напрямками професійного зростання та створити індивідуальний план навчання, щоб бути більш ефективним та швидше зробити наступний крок у побудові власної кар’єри. Цей план може бути наповнений як різноманітними тренінгами та семінарами, так і коучингом від колег, самонавчанням. За 2016 рік 100% співробітників JTI Україна взяли участь мінімум в одному тренінгу / семінарі або іншій розвиваючій сесії.
Чи є у вас програми стажувань, які?
У нашій компанії є дві програми, спрямовані на залучення молодих талантів:
•  Стажування - довгострокова програма для студентів і недавніх випускників. Вона триває від 6 місяців до року і є оплачуваною. Близько 90% стажерів по закінченню програми отримують постійне місце роботи.
• Практика - короткострокова програма для студентів, тривалістю 3 місяці. Програма не оплачується, але студенти беруть участь у багатьох проектах і заходах, які допомагають отримати перший цінний досвід роботи в міжнародній компанії.
І практиканти, і стажери на час програм є повноцінними співробітниками нашої компанії і мають право брати участь в корпоративних заходах, тренінгах тощо.
Чи співпрацюєте з ВНЗ, з якими?
 У компанії JTI Україна розроблена комплексна програма з співпраці зі студентами - STARWAY. У цю програму входять такі активності, як участь в ярмарках вакансій, днях кар'єри, які проводяться в університетах. Розроблені програми стажування та практики.
Також ми проводимо Дні відкритих дверей, на яких студенти можуть детальніше дізнатися про роботу та обов'язки окремих департаментів компанії. Крім цього, наші співробітники читають лекції і проводять майстер-класи в університетах. У минулому році ми проводили чемпіонат з маркетингу, який підтримали 38 університетів з усієї України.
В Києві ми співпрацюємо з КНЕУ, КНУ ім. Т. Шевченка, КПІ та КНТЕУ. В інших містах ми підтримуємо зв'язок з Дніпровським Університетом ім. Нобеля, Харківським Національним, Одеським Національним та Львівським Національним університетами. Саме студенти цих університетів найчастіше потрапляють до нас на практику чи стажування.
Чи може студент, ба більше, без досвіду роботи влаштуватись до вас?
Так, звичайно. Молоді фахівці, які ще не мають досвіду роботи, теж цікаві для нас. Головне, щоб кандидат відповідально ставився до роботи та завдань, а навичкам ми зможемо його навчити.
Ми робимо все, щоб ідентифікувати і залучити в компанію талановитих фахівців ще на етапі навчання. Власне, для цього ми і створили програми практики і стажування. Також ми надаємо можливість студентам працювати над окремими проектами в різних департаментах.
Які вакансії наразі є у вас і яких талантів, ви вважаєте, не вистачає?
Зараз ми активно шукаємо стажерів у Відділ Збуту у Хмельницькому, Рівному та Вінниці.
Крім того, очікується відкриття й інших стажерських позицій, тому стежте за ними на нашому сайті та на нашій сторінці у Facebook. Також запрошуємо КІМО, КПІ, КНЕУ, КНТЕУ, НаУКМА на ярмарок вакансій в Києві, адже саме там ви зможете поспілкуватись з представниками нашої компанії особисто. Ми будемо учасниками ярмарок вакансій і в регіонах: в Дніпровському Університеті ім. Нобеля, Харківському Національному, Одеському Національному та Львівському Національному університетах.
Що порадите студентам та випускникам, які тільки починають будувати своє професійне життя?
Займатись тим, що їм подобається найбільше, та тим, що у них виходить. Розвиватись професійно за допомогою курсів, різноманітних семінарів, вебінарів та ін. Не треба обмежувати своє навчання лише університетською освітою. Ми радимо студентам проходити практику, поки вони навчаються, адже це є гарною нагодою отримати цінний досвід роботи, який їм знадобиться після закінчення ВУЗу. Автор: Оля Пташка Журналіст STUD-POINT

пʼятниця, 24 березня 2017 р.


Галузь IT  розвивається з величезною швидкістю. Компанія Ubisoft так само стрімко розвивається та розвиває своїх співробітників. Ми поспілкувалися з HR - менеджером Оленою Бондаревою та спеціалістом з розвитку кар'єри Наталією Добровольською. Нам вдалося дізнатися секрети успішної кар’єри  в Ubisoft та розвіяти деякі стереотипи про  IT  галузь.

Чим займається ваша компанія?
Ubisoft  один з лідерів галузі розробки, дистрибуції та видання комп’ютерних ігор. Наша компанія  на ринку вже 30 років. За цей час ми встигли створити величезну кількість ігор для різних платформ: комп’ютерів, мобільних додатків, консолей. Компанія заснована у Франції з головним офісом у Парижі. Незважаючи на те, що це французька компанія, англійська є нашою  головною мовою спілкування. Офіси Ubisoft знаходяться в різних країнах світу. На сьогодні у компанії працює більше 12 тисяч співробітників.
Олена і Наталія

У Києві компанія працює з 2008 року, тому вже 8 років поруч з нами твориться дещо більше, ніж ми уявляємо. Що саме? За цей час ми брали участь у спільній розробці більше, ніж 20 ігор (таких відомих брендів як Аssassin's Сreed, Watch Dogs, FarCry та інших), наша студія зросла від декількох чоловік до понад 220 співробітників. Найбільше зростання почалося і продовжується влітку 2016 року, коли було відкрито підрозділ з тестування ігор. Також ми збільшуємо кількість проектів, над якими працюють розробники, тому постійно знаходимось у пошуку найкращих фахівців.


Яка атмосфера у вашій компанії? Як налаштовані співробітники?
Я б охарактеризувала атмосферу як дружньо-робочу  (friendly work environment). Наша родзинка - співпраця різних типів людей, різних національностей, що дозволяє поглянути на питання з усіх боків. Також у нас панує дух свободи - люди можуть творити та вигадувати, що в нашій індустрії є дуже важливим фактором.


Як проходить робочий день? Як вам вдається налаштувати команду на таку високу продуктивність?
У Ubisoft є певна гнучкість, яка дозволяє прокидатися у зручний час і підлаштовувати свій графік під команду. Усе починається з того, що команда збирається на коротенький “стенд-ап”, де співробітники обговорюють завдання, які вони виконували вчора, і чим планують займатися сьогодні. Також протягом дня вони постійно співпрацюють з колегами з інших студій.


Існує стереотип, що у IT-сфері працюють переважно чоловіки. Як у вашій компанії працювати дівчатам?
Нещодавно робили внутрішню статистику, і дівчат у нашому офісі близько 16%. Є дівчата, які працюють над розробкою ігор: своїм поглядом вони доповнюють картину і дають інший погляд на те, що потрібно споживачеві, привносять нові ідеї. Є дівчата, які займаються тестуванням ігор: це чудова можливість робити улюблену справу, грати у комп’ютерні ігри і додавати щось своє у їх розробку.

Як у вас проходять корпоративи і тімбілдинги?
Тімбілдінги відбуваються достатньо часто. Якщо говорити про компанію в цілому, то двічі на рік ми проводимо їх поза межами офісу. У кожної вечірки є свій концепт і стиль. Наприклад, взимку київському офісу було 8 років  і за ідею ми взяли “8 років - 8 біт”. Стилізовані окуляри, костюми, багато ігор, які існували раніше у 8-ми бітному форматі. Хтось грав, хтось танцював, хтось просто спілкувався.
Якщо говорити про кожну команду, то вони мають свої традиції, які допомагають створювати особливу атмосферу.
Також для підтримання атмосфери, ми організовуємо сніданки з йогуртами, випічкою чи фруктами. Це ніби-то дрібничка, але співробітникам приємно мати нотку свята у будні. Також ми започаткували традицію святкування випуску кожної гри Ubisoft, коли організовуємо ігрові зони, де кожен має можливість позмагатися і спробувати нову гру.
То як стати співробітником вашої компанії? Як проходить співбесіда?
У нас є декілька етапів відбору співробітників. Перший етап - це розмова з представником з підбору персоналу.  Якщо перший етап був успішним, кандидат отримує тест, в залежності від позиції, на яку претендує. Далі експерт відповідного напрямку проводить технічну співбесіду і за її результатами кандидата запрошують на фінальну співбесіду.
Ми шукаємо тих, хто мріє додати частинку свого таланту до світу комп’ютерних ігор.

HR - менеджер Олена Бондарева

Який він - ваш ідеальний кандидат?
У нього має бути жага працювати над створенням ігор, бажання довести свою справу до високого рівня, професійне ставлення до роботи. Звісно, без чого не можливо зробити щось класне для будь-якої професії, так це без любові до своєї справи. Тому варто кайфувати від своєї роботи, зростати і розвиватися. Враховуючи те, як швидко змінюється IT-сфера, у тому числі і напрямок розробки ігор, хлопцям і дівчатам потрібно бути в курсі усіх трендів і вміти швидко адаптуватись.


Як ви розвиваєте своїх співробітників?
Ми допомагаємо розвиватись у різних напрямках. Наприклад, посилення технічних навичок, за допомогою обміну досвідом всередині та за межами студії у рамках професійних спільнот, конференцій.  Також у компанії є електронна бібліотека, де можна дізнатися про найкращі практики за усі 30 років існування компанії. Оскільки для нас нетехнічні навички так само важливі, ми співпрацюємо із зовнішніми та внутрішніми провайдерами, посилюючи та розвиваючи лідерський потенціал компанії.


Чи можливо поєднувати навчання і роботу?
Так, можливо: всі працюють повний робочий день, але ми ставимося з розумінням до сесій/дипломів, якщо про це домовилися завчасно. Не зважаючи на усі форс-мажори, поставлені задачі  мають бути виконані.
Другий рік поспіль ми проводимо програму стажування C++ програмістів. Буквально тиждень тому 10 інтернів отримали можливість пройти тримісячний  Boot Camp, за результатами якого їм може бути запропоновано повноцінну роботу в Ubisoft. Щоб потрапити до цієї програми, потрібно також пройти відбір. Ми перевіряємо знання англійської мови, C++, а також технічні навички.
Після відбору у кандидатів є 6 тижнів інтенсивного навчання, наші досвідчені співробітники читають їм вступні лекції з дизайну, рендеру, загального розуміння процесу розробки.
Які настанови дасте шукачам?
Не побоятися подати своє резюме і прийти на співбесіду у Ubisoft. Бути відкритим до навчання, готовим адаптуватися до швидких змін ринку і натхненним своєю справою.

Автор: Оля Пташка
Журналіст STUD-POINT

четвер, 23 березня 2017 р.
















Сотрудники LuckyLOOK влюблены свою работу. Ее эффективность они видят в личной трудоспособности и позитивном настрое команды. Журналисты STUD-POINT побывали в офисе компании и пообщались с HR-директором Кристиной Грищенко и HR-менеджером Ольгой Пасичной, которые рассказали о неформальных собеседованиях, секретах продуктивной работы и возможностях успешной карьеры.

Чем занимается ваша компания?
LuckyLOOK – это сеть магазинов солнцезащитных очков и головных уборов, специализирующаяся на их профессиональном подборе.
Важность аксессуаров в создании цельного образа сложно переоценить. Но, к сожалению, большинство людей не умеют их правильно подбирать. В этом и помогают наши стилисты-консультанты. Они обучаются по специальной программе в Академии стилистов LuckyLOOK, а раз в три месяца проходят тренинги, чтобы быть в курсе последних модных тенденций. Наши консультанты являются экспертами в своем деле и знают, как создать или дополнить любой образ с помощью очков или головных уборов.
Мы работаем по принципу индивидуального подхода к каждому клиенту, стараемся создать в наших магазинах располагающую атмосферу и дарить покупателям положительные эмоции.

Какова история создания LuckyLOOK?
Татьяна Туча
Компания была основана в 2005 году Татьяной Тучей, идейной вдохновительницей LuckyLOOK и главным экспертом в подборе солнцезащитных очков и головных уборов. За 10 лет сеть магазинов разрослась до 15-ти бутиков. Мы открыли филиал в Варшаве, ждем открытия магазина в Москве. Будучи твердо убежденной, что красота спасет мир, Татьяна уделяет много внимания эстетике в компании. К примеру, ею была разработана корпоративна форма – красивые платья, в которые одеты сотрудницы магазинов LuckyLOOK.

Как вам удается поддерживать в компании позитивный настрой?
На нем строится вся корпоративная культура LuckyLOOK. Наша цель – дарить радость каждому клиенту, чтобы он уходил от нас с удачной покупкой и отличным настроением. Приходя на работу, мы заряжаемся положительной энергией: делимся веселыми картинками, шутками. Также мы отмечаем все важные события в жизни наших сотрудников, так что угощения у нас – почти каждый день. Это сближает команду, дарит положительные эмоции, которые мы потом передаем покупателям.


Как проходит ваш рабочий день?
Стандартно – в решении текущих задач. Качество работы напрямую связано с вовлеченностью в нее сотрудника. Правильно управляя временем, можно успевать и хорошо выполнять свою работу, и отдыхать, и общаться. Мы мотивируем сотрудников похвалой и поощрениями вместо штрафных санкций. Если человек показывает хороший результат, мы обязательно это отмечаем.

Как у вас проходят корпоративы и тимбилдинги?
Оскароносные сотрудники
Наши корпоративы – это всегда весело и шумно! Зачастую мы выбираем определенную тематику мероприятия. Последний праздник был в стиле церемонии вручения «Оскара»: красная дорожка, смокинги, вечерние платья, награждение сотрудников статуэтками. Мы всегда придумываем что-то интересное: маскарад, вечеринку R&B и т. д.
Что касается рабочих моментов, то каждые три месяца проходит большое собрание сети, на котором мы обсуждаем дальнейшие планы, общаемся, обмениваемся идеями.

У вас есть открытые вакансии в данный момент?

Мы всегда ищем стилистов-консультантов и кассиров. У нас достаточно низкая текучка кадров, но мы постоянно расширяемся и нам не хватает людей. Кроме того, из сети люди часто уходят работать в офис. Сотрудник, пришедший на должность консультанта, может дорасти до маркетолога, HR-менеджера и т. д. Если мы видим, что человек талантлив и целеустремлен, мы всегда помогаем ему в развитии: отправляем на курсы, отплачиваем вебинары.


Может ли к вам устроиться студент без опыта работы?


Мы приветствуем кандидатов без опыта работы, так как их легче обучить и привить корпоративную культуру и политику. Хотя, безусловно, у нас есть и вакансии, которые требуют опыта работы – в маркетинге, программировании. 
В LuckyLOOK можно совмещать работу и учебу: посещать пары, сдавать экзамены. Если человек нам подходит, и мы видим, что ему интересно, мы готовы предоставить ему гибкий график работы.



Как проходят собеседования в LuckyLOOK?


Мы стараемся проводить собеседование неформально, чтобы человек не боялся открыться. Также мы ценим честность. Если человек отвечает отрицательно на вопрос, носит ли он солнцезащитные очки, то мы говорим: «Добро пожаловать! Мы научим вас носить их правильно! И на обучении ожидайте порцию шока, потому что вы по-новому откроете для себя мир моды и стиля».
Кристина и Ольга

Какой он – ваш идеальный кандидат?
Для нас важны личностные качества человека – честность, открытость, коммуникабельность, ведь без умения находить с людьми общий язык в продажах далеко не продвинуться. Однако общение должно быть максимально профессиональным – тактичным, ненавязчивым, без давления. Нам нужны люди прогрессивные, не просто выполняющие определенный функционал, но смотрящие в будущее – с целями, мотивацией и стремлениям.


Какой вопрос является решающим на собеседовании?
Очень важна самопрезентация. Если человек интересно рассказывает о себе, он сможет интересно рассказать и о товаре. Когда рассказ течет вяло, приходится задавать много уточняющих вопросов.



Что вы посоветуете соискателям?
Главное – это отправить резюме, приехать на собеседование и не бояться того, что будет на этом собеседовании. В любом случае, это ценный опыт. Только так можно лучше узнать рынок труда, особенности разных компаний, получить обратную связь о своей квалификации. И в какой-то момент вы найдете свое место работы.


Автор: Оля Пташка
Журналист STUD-POINT

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації