неділя, 7 лютого 2016 р.




Успіх компанії, нарощення виробництва, високі показники та визнання на міжнародній арені – це все заслуги керівника, що лежать у його компетенції та залежать від особистісних якостей. Ви так вважаєте? Доля істини в цьому є, але без злагодженої команди і вдало побудованого механізму взаємодії всіх підрозділів навряд чи вдасться побудувати успішний бізнес. Роль керівників та їх команд стала основною темою Winter Motivation HUB V, організаторами якого є наші партнери компанія HUB ONE. 

 
Руслан Мамедов, Project Manager відділу розвитку продукції в Prom.ua, поділився досвідом робити в IT-компанії, розповів про дієвість різних методів і підходів до організації робочого процесу. Бізнес-тренери і консультанти консалтингової компанії People In Business Ольга Яковенко та Світлана Аленіна – акцентували увагу на тому, які лідери необхідні компаніям в епоху змін. Керівники, що орієнтуються на пострадянські зразки управління, вже не приводять свої команди до успіху. Підрозділи повинні мати своїх лідерів, що є проміжною ланкою між колективом і керівництвом. Вони вправно управляють персоналом і відстоюють його інтереси, просувають ініціативи «з гори» та вчасно сигналізують про реакцію загалу на ті чи інші процеси. У контексті розповіді також обговорювалася роль ейчарів та ключові HR процеси для забезпечення компанії лідерами. Обов’язок ейчара – віднайти таких людей у колективі та скерувати його енергію у необхідну сторону.
Андрій Крючков, спеціаліст з управління змінами, бізнес-тренер SEVEN, за допомогою гри та вдалих порівнянь, продемонстрував учасникам зустрічі, як відбувається зміна ролей керівників та їх команд в умовах кризи і невизначеності. Щоб наглядно проілюструвати умови ведення бізнесу відповідно до різних ситуацій, він влучно провів паралель між двома водними видами спорту. Перший – це гребля, де змагання проводиться на спокійній воді, вся команда підпорядковується керівнику та сумлінно виконує його вказівки. Греблю умовно можна порівняти з бізнесом в умовах стабільності. Сучасна ж ситуація в країні більш нагадує – рафтинг, де від своєчасної реакції та особистої відповідальності кожного залежить доля всієї команди. Керівник, у свою чергу, не лише контролює ситуацію, а й корегує  дії всіх учасників, направляє човен у потрібне русло.

Колектив компанії – це злагоджена команда,
яка оперативно реагує на всі проблеми
і вирішує їх у межах своєї компетенції.

Щоб підвести до спільного знаменника, робимо висновок, що сучасні керівники повинні надавати більше повноважень своїм підлеглим, а працівники – брати ініціативу та усвідомлювати покладену на них відповідальність. Досвід показує, результативність роботи значно вище не там, де керівник самостійно аналізує, приймає рішення, роздає доручення та несе за все відповідальність.  Колектив будь-якої компанії – це перш за все злагоджена команда, яка оперативно реагує на всі проблеми і вирішує їх у межах своєї компетенції.

Автор: Анастасія Чорногор

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації