пʼятницю, 14 серпня 2015 р.



Сьогодні все легше почати власний бізнес.  Навколишні умови сприяють тому.
В цьому році молоді українці залучили сотні тисяч доларів інвистицій на розвиток своїх проектів. Проте велика кількість стартапів зазнала краху або переживає повільний розвиток. Журнал Forbes виділив кілька причин фіаско.

Упор на ідеї
Красиві слайди і хороша ідея - це цікаво, та це не називається бізнесом. Ідея залишається лише ідеєю, попри те що вона - ядро ​​бізнесу.

Перша ідея найчастіше виявляється помилковою. Це нормально. Підприємець повинен робити помилки, потім їх обдумувати і корилювати свій продукт.
Для цього необхідно визначити свого покупця, описати ринок, розібратись з каналами продажів.

Копіювання бізнес-моделі великої компанії

Існує думка, що потрібно копіювати моделі великі компаній. Але це помилка. Вони зовсім інші, зі своїми особливостями і відмінностями. Великі компанії використовують відомі бізнес-моделі. А молодим підприємцям варто вчитись шукати нові масштабовані бізнес-моделі, нові ринки, нові технології.
Статистика повідомляє про 10% початківців, які зуміють знайти свою моделі і лишитись на ринку. 90% не переживуть стадії розвитку. Хто знає, до якої категорії віднести тебе?!

Невірна оцінка ризиків
У деяких сферах стартапи мають великі технологічні ризики: наука, біотехнології, охорона здоров'я. Технологія може не заробити, але вам знадобляться роки, щоб з'ясувати це. Чи вдасться компанії вирішити глобальну проблему - це не питання споживчих або ринкових ризиків. Все зав'язано на технології. Поки такі компанії не передбачать всі технологічні ризики, їм не слід думати про споживачів і прибутки.

Невміння вчитися у споживачів
Жоден бізнес-план не витримує першого контакту з споживачем. Все, що показують мені в презентації, - насправді ідея. Також презентація не покаже, чи як підприємець буде працювати завтра. Підприємець має вміти працювати і навчатися у споживачів і ринку.
Секрет успішності підприємця не в розумі, а в здатності вчитися у своїх споживачів. Оскільки ринок не стоїть на місці, підприємець не повинен сидіти склавши руки і стежити за розвитком ринку, повиннен постійно відповідати на реакції клієнта. Це стане рушієм змін на основі відгуків ваших клієнтів. І це одна з найважливіших речей для успіху.

Інвестор - грошовий мішок
Досвідчені інвестори мають від 8 до 12 портфельних проектів одночасно. Кожного дня вони переглядають до тисячі стартапів, проводять десятки відборів.
В момент підготовки презентації для інвестора, треба розуміти, що він у декілька разів досвідченіший, у нього за плечима більше помилок, більше успіхів. Досвідчені інвестори і досвідчені підприємці -  багато вартують.

Зрозумілість всього
Часто при демонстрації своєї ідеї підпприємці забувають про правило простоти. За умови участі в конкурсі стартапів чіткі, добре структуровані презентації виділяюоь серед інших.
Варті уваги суть проекту, покажіть свої сильні сторони. Це потребує вміння, яке можливо отримати на мікро-MBA школі
Career Factory.

Зв'язки з громадськістю та маркетинг
Це дуже важливий момент для розширення вашої цільової аудиторії. Існує безліч способів її роздобути, але, можливо, найпростішим є залучення ЗМІ для розповіді суспільству .
Запуск нового сервісу в даний час практично неможливий без добре структурованої стратегії і успішної рекламної кампанії.


0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації