Сучасні тренди просування бренду – це вибудовування
єдиної рекламної комунікації і поширення real-time маркетингу. Останні роки SMM-просування будувалось на таких поняттях, як
креативність, візуалізація, сторітеллінг і співпраця з лідерами думок. Однак цитати,
котики та інші бронебійні речі для залучення уваги вже не працюють. Зараз кожна компанія вибудовує особистий контент та
візуалізацію. Все, здавалося б, дуже просто – чим крутіше наповнення – тим
більше людей з високим культурним рівнем
читають його. Та це тільки на перший погляд дуже легко, адже розробити
унікальний, вагомий, працюючий контент – це висока наука, на яку потрібно
витрачати багато часу.
2015-ий рік змінив уявлення про розкрутку компанії. Наступний рік обіцяє бути ще більш гарячим. Аби не пасти задніх, запрошуємо тебе до нашої передноворічної «Інтенсив-школи SMM-skills», де про тренди 2016-го року ти дізнаєшся першим!
Автор: Юліана Гордійчук
0 коммент.:
Дописати коментар