неділю, 29 листопада 2015 р.

 Сучасні тренди просування бренду – це вибудовування єдиної рекламної комунікації і  поширення real-time маркетингу. Останні роки SMM-просування будувалось на таких поняттях, як креативність, візуалізація, сторітеллінг і співпраця з лідерами думок. Однак цитати, котики та інші бронебійні речі для залучення уваги вже не працюють. Зараз кожна компанія вибудовує особистий контент та візуалізацію. Все, здавалося б, дуже просто – чим крутіше наповнення – тим більше людей з високим культурним  рівнем читають його. Та це тільки на перший погляд дуже легко, адже розробити унікальний, вагомий, працюючий контент – це висока наука, на яку потрібно витрачати багато часу.
 Трендом 2015 року було: real-time marketing - вбудовування новин відповідно до тенденцій сьогодення. Наприклад, компанії робили меми і «фотожаби» на тему сонячного затемнення або біло-золотої сукні, раніше така поведінка була характерна тільки для західного ринку. Ця активність дозволяла брендам збільшувати залученість людей, не витрачаючи на це бюджети, а також залучати нову аудиторію. Якщо на початку року так робили одиниці, то зараз більшість брендів намагається встигнути за трендом і отримати від цього ефект.
 2015-ий рік змінив уявлення про розкрутку компанії
. Наступний рік обіцяє бути ще більш гарячим. Аби не пасти задніх, запрошуємо тебе до нашої передноворічної «Інтенсив-школи SMM-skills», де про тренди 2016-го року ти дізнаєшся першим!

                                                                                                  Автор: Юліана Гордійчук


                       

0 коммент.:

Дописати коментар

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації