вівторок, 22 березня 2016 р.




Як ви зазвичай проводите вихідні? Команда STUD-POINT – прихильники продуктивного відпочинку. Суботній день ми провели у цікавій компанії та присвятили освоєнню секретів SMM. 19 березня успішно пройшла Інтенсив-школа SMM skills за сприяння Центру кар’єрного розвитку STUD-POINT. Проект добре себе зарекомендував і набирає обертів, спікери та організатори з гордістю відзначають, що кількість учасників з щоразу зростає.

Сергій Новіков (засновник та керівник theBestWorker) першим привідкрив для нас куліси у цікавий і різнобічний світ SMM. З ним ми розібралися, у чому криються основні секрети успішної торгівлі, як правильно продавати товари через Інтернет і задовольняти потреби споживачів. Головне – зацікавити людей і утримати їхню увагу. Це просто: залишайтеся собою, спілкуйтеся зі своїми підписниками, шукайте проблеми та створюйте цікаві теми, завойовуйте довіру і розважайте аудиторію. Пам’ятайте: продавець – це не робот, це актор, який любить свою роботу.
Сергій змусив кожного з учасників замислитися:  навіщо працівнику потрібна сторінка компанії? Робота повинна приносити задоволення та сприяти реалізації творчого потенціалу. Працівник – не власність компанії, ви здатні стати її обличчям. Правильно побудувавши стратегію, SMM-спеціаліст може створити власний бренд і піарити на сторінках компанії заслуги колективу, розповідаючи про людей, які цим займаються. 

Контролювати свій час при віддаленій роботі нас навчив Дмитро Ткаченко (керуючий партнер агентства з просування соціальних мереж «SMMGroup»). Робота SMM-ника не завжди передбачає постійне робоче місце в офісі, а навіть навпаки. Тому вона під силу лише тим, хто вміє управляти своїм графіком та розуміє, що таке вдалий тайм-менеджмент. Ми також дізналися про одну з головних якостей SMM-спеціаліста – це активна життєва позиція. 100 друзів у соціальних мережах – замало для успіху. Заводити нові знайомства у мережах легко: пишіть, публікуйте, розміщуйте фото, спілкуйтеся. Ходіть на різні події, підписуйтеся на цікаві пабліки, читайте інтернет-ЗМІ – SMM передбачає постійний моніторинг новин та інформації. SMM – це звичайний маркетинг, але побудований на спілкуванні, тому SMM-ник повинен бути вмілим комунікатором. 

Одну з найважливіших тем «Покрокове просування бренду/компанії у соціальних мережах» нам розкрив Андрій Гонковський (засновник та керівник SMM-агентства "Hashtag").  Все починається зі створення контент-плану та дослідження аудиторії. Формуючи контент зверніть увагу на потреби вашої цільової аудиторії та співставте їх зі своєю метою, це допоможе визначити частотність виходу постів і краще зрозуміти, яким саме повинно бути наповнення контенту. Щоб посісти  більш вигідне становище відносно конкурентів, варто враховувати навіть найменші деталі. У контексті розповіді спікер відповідав на запитання учасників, дав багато корисних порад і рекомендацій щодо просування їхніх проектів та, зокрема, власних сторінок у соціальних мережах. 

Костянтин Рухлов (засновник найчисленнішої спільноти найбільшого району Києва "Типичное Голосеево") поділився власним досвідом заробітку на тематичних спільнотах. У цьому процесі головне – досягти взаємодії з підписниками. «Няшні звірятка» і природні пейзажі, доброта і благодійність, опитувальники і конкурси – все це допомагає завоювати увагу аудиторії. Костянтин навчив учасників заробляти на рекламі, випереджати конкурентів, залучати людей за допомогою лайків і репостів. 

Про можливості безкоштовного сервісу для малого і середнього бізнесу «Google Мій бізнес» ми дізналися від Андрія Радевича (аналітик київського офісу Google). Сервіс дозволяє власникам невеликих компаній, кафе і магазинів управляти інформацією про свій бізнес одночасно в Google+, Пошуку Google і на Картах Google. У єдиному сервісі Google реалізував можливості роботи кількох своїх інструментів. Карти Google показують маршрути до офісу або магазину, вказують робочий час та дають можливість зателефонувати вам прямо у мобільному браузері. Через Google+ легко розповсюджувати інформацію про компанію, ділитися думками і відгуками про продукцію та послуги, поширювати контент. Можливості сервісу досить широкі… «Google Мій бізнес» допомагає взаємодіяти з аудиторією, моніторити відвідування сайту та контролювати свій бізнес через інтернет.

Степан Бархоленко (Digital Group Head 1+1 media) навчив нас відрізняти digital від SMM та познайомив з його інструментами.  Суть SMM полягає у публікації розважально-рекламного контенту та проведенні різноманітних акцій, конкурсів, опитувань і т. ін. А digital-стратегія передбачає зовсім інший підхід: проводяться дослідження конкурентів і цільової аудиторії, досліджується її поведінка, пов'язана з конкретним брендом, а потім будується рекламна кампанія. SMM варто сприймати інструментом digital-комунікацій, а не його суперником. Спікер продемонстрував учасникам рекламні ролики успішних проектів, що дали можливість краще зрозуміти відмінність між двома поняттями і ніколи їх не плутати.   

День видався цікавим і насиченим, ми змістовно провели час та дізналися багато нового. Тепер на учасників чекає практична частина, яка допоможе краще засвоїти теорію, скористатися різними інструментами та перевірити власні сили. Усі бажаючі можуть скористатися цією можливістю з 22 березня по 1 квітня. Ми віримо у вас і бажаємо успіхів у всіх починаннях!


Автор: Анастасія Чорногор, 
фото Alina Pavlyk

2 коментарі:

  1. Здравствуйте!

    У меня есть сайт. Тематика: автомобильные запчасти. Я уже заказал СЕО в Индиго. Вы наверно знаете. Теперь мне нужно СММ продвижение. Сколько оно у Вас может стоить? Подскажите пожалуйста. Что бы Вы понимали, то продвижение по СЕО было сделано вот такого комплекса: http://www.idg.net.ua/seo/ Может быть Вы бы могли мне подсказать что лучше там в СММ делать. Спасибо за внимание. Жду Вашего ответа.

    ВідповістиВидалити

Архів

Global Graduate Programme

Global Graduate Programme
Global Graduate Programme

Вакансії компанії Deloitte.

Вакансії компанії Deloitte.
Дізнатись більше про вакансії компанії Deloitte.

Рекомендована публікація

Кар'єра у SOFTELEGANCE. #27_кольорів_роботодавця

Популярне

Останні публікації